Labels

CARA ORDER

INFO BERGUNA

Menu

Monday, 17 April 2023

Basic H Mudahkan Tugas Mencuci

 



Alhamdulillah, fasa pembersihan berpindah rumah dan persiapan sambut raya memang merupakan tugasan yang mencabar. Sebagai ibu berkerja yang menpunyai anak- anak yang masih kecil, memang memerlukan sangat sesuatu yang boleh menyelesaikan dengan semua tugasan rutin dirumah.

Basic H Mudahkan Tugas Mencuci

The bestnya Basic H nie cuci sayur n buah pon boleh taw...
Bila rendam buah....buah akan lagi segar dan ranggup macam baru petik...
Tak sempat nak snap gambar kejadian selepas tu ...pakat masuk mulut laju ja.

Bulan nie promo pulak...elok sangat la...tugas mencuci bertambah..nak clear rumah lama + masuk rumah baru + nak sambut raya lagi....
Dengan Basic H nie tugas mencuci akan lagi mudah dan bersemangat bila tengok hasilnya.


Ingat 2 minggu hari tu tinggal kereta...berhabuk macam redah lumpur ja.. nak hantar kedai malas menunggu .. last lepas terawih sental dengan Basic H....esoknya kilat macam cuci kedai ja....lagi best kilatnya tahan lama.. walaupun redah hujan berkali

Sebelum nie pon Hana dah kongsi cerita guna Basic H untuk anak demam....hari tu pergi umrah pon ku husung jugak ...kebetulan Noah kulit sensitif dengan cuaca .. Alhamdulillah.. mudah kerja .
Tak sempat kering stock la....habis laju topup untuk kegunaan seisi keluarga.


1001 Kegunaan BASIC H Shaklee


Pencuci serbaguna dari bahan semulajadi..Basic H banyak membantu tugas harian saya sebagai suri rumah. Apakah kelebihannya.

  • Mencuci dan membersih sayur-sayuran dan buah-buahan daripada racun & bahan kimia.
  • Mencuci dan membersih ikan, ayam, daging, makanan laut daripada bahan awet.
  • Mencuci dan membersih makanan basah spt. Mee kuning, kuehtiau dsbnya

daripada bahan awet.

  • Mencuci dan membersih tempat dan peralatan memasak (terutama yang berminyak)

  • Mencuci dan membersih bilik air, tandas, tangki, sinki, cermin tingkap, rak buku, almari dan etc.
  • Mencuci badan, tangan dan kaki daripada daki kotoran, pijar lada, dakwat marker pen, minyak dan etc.
  • Mencuci dan membersih lantai serta alat permainan.
  • Menanggalkan gula-gula getah pada baju dan etc.
  • Mengasah pisau.
  • Membersih dakwat pen pada tangan, baju dan etc.
  • Menghapuskan kutu di atas kepala
  • Terkena minyak, air panas atau melecur terkena benda panas.
  • Menghindarkan dan membunuh serangga seperti lipas, nyamuk, semut, lalat dan etc.
  • Demam panas (sebelum berjumpa doktor)..ne saya dah cuba dengan anak sendiri. Saya titiskan beberapa titik dalam tab mandi dan mandikan anak. Hingus keluar banyak dan demam cepat surut tau..demam sehari ja, hingus dua hari dahtakda. Hanya mandikan 2 kali dengan basic h. Memang sangat membantu.
  • Sakit gigi.
  • Gatal-gatal pada badan atau miang (masalah kulit).
  • Ulser dan mulut berbau.
  • Penyubur tanaman dan penggembur tanah.
  • Menghilangkan karat dan daki pada barang kemas, jam tangan dan etc.


Ini saya guna untuk cuci buah anggur. Kita tahu kalau buah - buah import nie banyak bahan kimia yang digunakan untuk kekalkan kesegaran. Bila ada Basic H kat rumah kita manfaatkan la dengan sebaik.







Apa bila kebersihan itu separuh daripada iman, memang kita kena sama - sama pastikanlah seluruh persekitaran keluarga kita sentiasa dalam keadaan bersih. Kebersihan jugak boleh menjamin seluruh keluarga kita berada dalam keadan sihat tanpa penggunaan bahan kimia berlebihan.


Untuk pertanyaan dan pembelian boleh la hubungi saya.

Call /  0195434395

Whatsapp:

http://www.wasap.my/60195434395.

Email:hanabard105@gmail.com

Add Fb saya : Hana Deqna untuk sebarang pertanyaan berkenaan dengan produk.

Klik Like di FanPage saya : Hanna Vita's Shoppe


Penafian : Segala testimoni dan penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan ntuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendpaat nasihat dari doktor atau mana-mana pakar kesihatan yang diiktiraf.

 



0 comments:

Post a Comment