CARA ORDER

INFO BERGUNA

Menu

Thursday, 16 April 2020

6 Cabaran Ketika Hamil

Salam Sejahtera

Proses kehamilan adalah satu momen yang sangat indah dan istimewa.

Kehamilan umpama melengkapkan erti kewanitaan seseorang perempuan, memenuhi naluri penuh keibuan.

Malangnya ramai wanita yang begitu teruji dengan proses kehamilan. Ia sememangnya bukan proses yang mudah.

Tubuh badan dan kudrat yang ada akan dikerah untuk menyokong pertumbuhan si kecil.

Setiap orang pengalamannya tidak sama . Walaupun berkali- kali hamil tetap akan lalui cabaran yang berlainan.

Apa cabaran ketika hamil yang selalu ibu hamil rasai sepanjang proses kehamilan..

Bukan mudah nak melaluinya. Tetapi itulah cabaran untuk menjadi seorang ibu.

6 cabaran ketika hamil... Jom kita tengok satu persatu.
Ini kebiasaanya semua orang akan alami. Yang membezakan adalah kekerapan berlaku.

Ya Allah sakit kan bila saat kekejangan tu datang. Boleh jerit sambil pejam mata la

Tapi ada solusinya untuk elak dari kerap alami kekejangan nie. Cukup kalsium dan magnesium Insya Allah  cabaran nie dapat dielakkan dengan semulajadi

Yang nie tak terlepas la..bila segala nutrisi dalam badan dikongsi untuk 2 orang pasti la berkurangan

Untuk kuatkan rambut dan cukupkan nutrisi yang kurang apalagi..semestinya
protien la. Protien bantu sihatkan semula sel - sel tubuh yang rosak dan mengantikan dengan sel baru yang lebih sihat


Yang 2 diatas kita boleh sedar cabarannya tetapi yang ketiga nie bila dah meningkat usia 40-60 an baru la kita akan mula merasainya

Sebab tu persedian untuk kesihatan jangka panjang tu penting.. Kalau keperluan untuk tulang dipenuh dengan lengkap. Risiko kecederaan pada tulang akan dapat dielak



Untuk cabaran nie seriusly saya tak mengalami lagi sepanjang kehamilan 3 orang anak nie.

Tahu, memang perit nak lalui cabaran ini.bangun pagi berkejar bilik air dulu nak muntah, bau makan pun boleh beri effect jugak untuk mabuk. 

Tapi ada tips yang mudah nak cegah dari mabuk yang teruk diawal kehamilan.  Ibu - ibu boleh kunyah Vita C Chew untuk kawal rasa mabuk.

Maka, ibu-ibu perlu la  jadi bijak.

Dapatkan bantuan supplemen terbaik sepanjang kehamilan supaya ibu lebih sihat, cergas dan bertenaga. Agar ibu boleh menikmati saat-saat indah kehamilan yang begitu berharga.

Insya Allah 6 cabaran ketika hamil pun dapat diatasi dengan mudah dan selamat. Pertumbuhan dan perkembangan bayi pun berjalan lancar

Ibu, berikan yang terbaik untuk diri anda dan bayi dalam kandungan dengan set  kehamilan Shaklee ini.

Boleh dapatkan set ini daripada saya hari ini. Saya akan consult berdasarkan keperluan dan bajet anda.

Pada yang nak dapatkan boleh la hubungi saya terus..

Call /  0195434395
Whatsapp:

Email : hanabard105@gmail.com


Add Fb saya : Hana Deqna untuk chatting secara langsung dengan saya berkenaan dengan produk.


Klik Like di FanPage saya : Hanna Vita's Shoppe

Konsultasi percuma hanya untuk pelanggan sahaja ya.


Untuk mendaftar ahli dan menikmati diskaun hebat bagi setiap produk Shaklee atau menjana pendapatan dengan bisnes Shaklee, sila klik DI SINI

  
Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan



Reactions:

0 comments:

Post a comment