Tuesday, 18 September 2018

Testimoni Herbalax Shaklee

Salam Sejahtera 



Seminggu lebih dah saya kembali ambil Vitamin Herbalax nie.  Kesannya sangat luar biasa.

Tak perlu nak tunggu berminggu untuk ssedar kesannya kepada tubuh badan,  hanya dalam sehari pengambilan sudah dapat rasai keberkesanannya. 

POWERNYA HERBALAX SHAKLEE NI 😱

Nak la juga kongsi dengan korang testimoni Herbalax Shaklee. 

Sebelum tu nak tanya jugak adakah korang pon sama alami masalah yang sama macam saya. 

Dekat sini mesti yang ada masalah pembuangan kan??

Kadang2 sampai berhari2 tak membuang??tau kan bahaya sebenarnya macamtu 😱

Anda mesti ada yang nak detox tapi malas nak bancuh teh2 semua tu kan??

Jangan risau sebab HERBALAX SHAKLEE boleh bantu 😍😍

Kebaikan HERBALAX SHAKLEE 
.
🍑pembersihan najis yang tersekat.
🍑merangsang usus untuk percepatkan proses pembersihan secara lembut kepada najis yang tersekat atau tersimpan lama dalam tubuh kita.
🍑membantu masalah sembelit.
🍑tindakan pembersihannya yang lembut boleh mengembalikan semula proses semulajadi.
🍑mengempiskan perut.
🍑ia membantu dalam mengurangkan atau memberi kepejalan pada perut

jadi dah tau kenapa sangat power HERBALAX ni untuk melegakan perut anda tu kan😁😁

Testimoni Herbalax Shaklee








Saya mengalami sembelit yang teruk sebab tu la saya mula ambil Herbalax semula.  Prosesnya sangat lembut dan tak menyakitkan malah beri keselesaan yang teramat sangat. 

Bagaimana sembelit mengganggu rutin harian dan Herbalax dapat membantu menyelesaikan dengan cepat 

http://www.hanasihat.com/2016/02/bila-sembelit-mengganggu-herbalax-ada.html?m=0

Jangan ambil mudah jika sembelit berlarutan.  Dengan adanya testimoni Herbalax Shaklee anda boleh kembali sihat tanpa perlu menahan terlalu lama setiap kali membuang.  

Boleh segera dapatkan sebotol untuk percubaan pertama.  Insya Allah anda tidak akan rugi.. 

Boleh segera hubungi saya untuk sebarang pertanyaa. 



Call / Whatsapp : 019-5434395
Email : hanabard105@gmail.com


Add Fb saya : Hana Deqna untuk chatting secara langsung dengan saya berkenaan dengan produk.


Klik Like di FanPage saya : Hanna Vita's Shoppe

Konsultasi percuma hanya untuk pelanggan sahaja ya.


Untuk mendaftar ahli dan menikmati diskaun hebat bagi setiap produk Shaklee atau menjana pendapatan dengan bisnes Shaklee, sila klik DI SINI




  
Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

Reactions:

0 comments:

Post a Comment