Sunday, 26 August 2018

Tiada Jeragat Dengan Vivix

  Salam Sejahtera 
















                

              






Jeragat ialah sejenis inflamasi kulit. Asasnya, ia adalah disebabkan oleh kesan radikal bebas. Radikal bebas yang berlebihan akan menyebabkan penghasilan melanin menjadi tidak normal.

Kulit akan bertindak balas secara semulajadi untuk melawan sinar UV. Pigmen gelap (Melanin) akan dihasilkan dengan lebih banyak. Terlebih banyak sehingga terjadinya jeragat.

Jeragat akan menebal terutamanya di kulit yang terkena matahari. Ia kemudiannnya menjadi semakin kronik bila berlaku ‘sunburn’.

Oleh itu, pengambilan Vivix akan membantu:

Mengawal lambakan radikal bebas pada kulit. Resveratrol yang ada didalam Vivix juga diuji 95% dapat menghalang kerosakan sel yang menyebabkan jeragat.Meneutralkan kesan sinar UV pada kulit.Jeragat yang gelap akan sembuh dan semakin cerah dengan cepat.

Kulit Jeragat dapat ditangani dengan Vivix

Fungsi Vivix ni untuk anti aging, hilangkan jeragat dan bagus bagi sesiapa yang ingin kelihatan awek muda.

Sesuai untuk umur yang 30 tahun ke atas. 

Dulu, masa mula-mula kenal Vivix ni, rasa tak dapat nak hargai bila dikatakan yang Vivix ini membaiki daripada peringkat sel lagi.

Kenapa tak dapat nak hargai? Sebab tak paham. Apa yang bagusnya kalau membaiki daripada peringkat sel pun? Kalau tak baiki sel tak boleh ke?

Itu dulu la. Masa tak de ilmu. Hehe... Now bila dah ada ilmu baru faham dan sangat-sangat menghargai Vivix ni. Sangat impress dengan saintis Shaklee !!

Dan apa yang lebih menarik, Vivix ini dipatenkan. Jadi tiada siapa pun boleh tiru Vivix tau. Nak kan supplement yang dapat menyihatkan sel, maka terpaksa lah u all ambil Vivix 😬😬

Bila Vivix membantu menyihatkan sel, maka secara langsung sistem akan sihat. Bebas daripada penyakit !!


Tengok gambar di bawah ni. Sistem yang terbentuk, asalnya daripada sel. Nak dapatkan sistem yang sihat, perlu sel yang sihat.






              


Jadi nampak tak kepentingan Vivix yang membaiki daripada peringkat sel lagi? .




Lagi info berkaitan dengan vivix untuk masalah kulit boleh rujuk sini ya 

http://www.hanasihat.com/search/label/Vivix%20Shaklee?m=0



Reactions:

0 comments:

Post a Comment