Tuesday, 26 June 2018

Peluang Cantikkan Kulit



Assalamualaikum... Bersua kembali.

Lamanya sepi.. Tak pa janji ada nie.. Jangan hilang terus sudah.. Biasa la komitmen makin hari makin bertambah. Alhamdulillah berkesempatan jugak nak berkongsi dengan korang..

Kita santai- santai jela kongsi nie..tajuk pun peluang cantikkan kulit. Orang perempuan suka samgat la nie. Bab kulit ja boleh jejas macam- macam kalau tak ok.

Nak cerita bab promosi shaklee bulan Jun nie. Shaklee buat promo dekat nak raya kan. So memang tepat masa sangat la . Yang tengah stress pasal kulit laju la ambil peluang cantikkan kulit dengan cepat..

Termasuk la saya. Jarang add collagen dalam rutin suppliment. Tapi sebab promosi jimat terus borong sama nak cantikkan kulit jugak.

Mesti korang nak tau apa best sangat dengan Collagen Shaklee. Boleh la klik sini. Semua anda boleh tau.

http://www.hanasihat.com/2018/04/mengapa-mesti-pilih-collagen-powder.html?m=0

Sambil ambil Collagen sambil join kelas nutrisi Shaklee oleh pakar nutrisi. Lagi la rasa menyesal ja tak terus amal Collagen dalam rutin harian. Rugi sungguh.

Camna kulit nak ok kalau nutrisi untuk kulit kita abaikan. Redha la kalau kulit ibarat tomato yang dah kecut dan lembik.

Bila kita ambil Collagen bukan sahaja peluang cantikkan kulit tu tinggi tapi juga untuk bantu kesihatan lebih baik bila usia kita makin meningkat

Otot- otot sendi pun jadi kuat walau usia dah cecah 35 keatas. Makin cergas lagi.. Tu la pakej lain jika amal Collagen setiap hari

Saya yang rasa nak amal semula secara kosisten bila tengok ramai yang berkongsi hasil yang sangat luar biasa..nie saya kongsi dengan korang.

Lihat la testimoni kulit sihat,cantik, gebu dengan Collagen Shaklee.



Semua orang ada peluang cantikkan kulit. Percaya la... Sapa yang nak kulit yang kusam, jeragat, jerawat ,segala parut bersepah kan..

So nie la peluang untuk kembalikan keremajaan kulit anda.. Lagi best tengah promosi jimat nie. Mai saya tolong korang buat pilihan bijak.

Insya Allah pasti tak rugi....kulit cantik sihat pun dapat sekali...

Reactions:

0 comments:

Post a Comment