Saturday, 30 June 2018

Bagaimana Vitamin E Bertidak Pada Kulit.

Salam Sejahtera


Ramai yang mencari - cari Vitamin E untuk merawat kulit. Selalu kalau yang datang tu tengah mengalami masalah kulit macam jeragat atau berparut memang saya syorkan ambil sekali Vitamin E untuk set penuh bersama Vitamin C , B Complex dan Esp sekali.

Tapi kita tahu ke bagaimana Vitamin E bertindak pada kulit. Saya ada sedikit penerangan yang mudah untuk kita faham tindak balas Vitamin E pada kulit.

Bagaimana Vitamin E bertidak pada kulit

Vitamin E bantu Menghalang dan menghapuskan radikal bebas. Ianya di ekstrak dengan grape seed yang menjadikan kulit tampak lebih muda.

 Vitamin E Shaklee memang terbukti dapat menghilangkan parut dan mengatasi masalah blackhead dan whitehead, menghapuskan jerawat baru dan lama, mengecutkan jerawat, memudarkan jeragat dan menyerikan kulit kusam. 

Ianya juga boleh dijadikan masker harian. Pengambilan Vitamin E Shaklee secara konsisten ternyata membuatkan kulit wajah lebih licin berseri. 

Sebotol Vitamin E Shaklee tahan 4 bulan tau.Sangat menjimatkan

Lagi kebaikan Vitamin E yang boleh anda tahu.. Boleh klik link ini untuk penerangan lanjut.





Vitamin E Shaklee semulajadi. Bertindak pada kulit secara selamat dan kesannya pada kulit sangat efisien dan tidak mendatangkan kesan sampingan yang boleh memudaratkan kulit wajah.

Ramai yang dah berpuas hati.. Anda bila lagi .. Dapatkan sebotol untuk 4 bulan penggunaannya.. ..

Boleh terus hubungi saya untuk respon segera.





Tuesday, 26 June 2018

Peluang Cantikkan Kulit



Assalamualaikum... Bersua kembali.

Lamanya sepi.. Tak pa janji ada nie.. Jangan hilang terus sudah.. Biasa la komitmen makin hari makin bertambah. Alhamdulillah berkesempatan jugak nak berkongsi dengan korang..

Kita santai- santai jela kongsi nie..tajuk pun peluang cantikkan kulit. Orang perempuan suka samgat la nie. Bab kulit ja boleh jejas macam- macam kalau tak ok.

Nak cerita bab promosi shaklee bulan Jun nie. Shaklee buat promo dekat nak raya kan. So memang tepat masa sangat la . Yang tengah stress pasal kulit laju la ambil peluang cantikkan kulit dengan cepat..

Termasuk la saya. Jarang add collagen dalam rutin suppliment. Tapi sebab promosi jimat terus borong sama nak cantikkan kulit jugak.

Mesti korang nak tau apa best sangat dengan Collagen Shaklee. Boleh la klik sini. Semua anda boleh tau.

http://www.hanasihat.com/2018/04/mengapa-mesti-pilih-collagen-powder.html?m=0

Sambil ambil Collagen sambil join kelas nutrisi Shaklee oleh pakar nutrisi. Lagi la rasa menyesal ja tak terus amal Collagen dalam rutin harian. Rugi sungguh.

Camna kulit nak ok kalau nutrisi untuk kulit kita abaikan. Redha la kalau kulit ibarat tomato yang dah kecut dan lembik.

Bila kita ambil Collagen bukan sahaja peluang cantikkan kulit tu tinggi tapi juga untuk bantu kesihatan lebih baik bila usia kita makin meningkat

Otot- otot sendi pun jadi kuat walau usia dah cecah 35 keatas. Makin cergas lagi.. Tu la pakej lain jika amal Collagen setiap hari

Saya yang rasa nak amal semula secara kosisten bila tengok ramai yang berkongsi hasil yang sangat luar biasa..nie saya kongsi dengan korang.

Lihat la testimoni kulit sihat,cantik, gebu dengan Collagen Shaklee.



Semua orang ada peluang cantikkan kulit. Percaya la... Sapa yang nak kulit yang kusam, jeragat, jerawat ,segala parut bersepah kan..

So nie la peluang untuk kembalikan keremajaan kulit anda.. Lagi best tengah promosi jimat nie. Mai saya tolong korang buat pilihan bijak.

Insya Allah pasti tak rugi....kulit cantik sihat pun dapat sekali...