Wednesday, 4 April 2018

Promosi Esp Hingga 30 April 2018


Salam Sejahtera

Kepada peminat-peminat ESP Shaklee.. kami nak maklumkan promosi ESP Shaklee datang lagi. Memang berbaloi beli.. Jimat banyak.. Sampai bulan April 2018 ni sahaja tau.. jangan lambat-lambat nanti melepas..



Lagi menarik bulan ini jugak adalah. . 

  • Beli 5 canister ESP Shaklee dan anda akan dapat diskaun RM50 pada pembelian seterusnya (RM150 ke atas).
  • Dengan pembelian 5 canister ini, akan dapat PERCUMA KEAHLIAN SHAKLEE. WOW! Dah boleh mula berbisnes dan rebut segala peluang dalam Shaklee.. 
  • Dapat kit ahli bernilai RM70.. PERCUMA.


KENAPA ESP NI WAJIB MENJADI PILIHAN ANDA ?? 

πŸ“ŒKalau anda ibu menyusu :

πŸ€ kepekatan air susu yang luar biasa, anak minum sikit dah kenyang.. Anak pun tidur lena.

πŸ€Milk booster, agen penggalak susu... Ikut pengalaman saya yang berat hanya 42kg, dalam masa 2 bulan...saya boleh simpan stok susu sebanyak hampir 300 pek susu. Penuh 2 buah freezer. 

πŸ“Œ kalau anda seorang pekerja :

πŸ€ memberi keselesaan pada perut agar sentiasa kenyang, tak pedih perut...boleh fokus pada kerja... Tak de lah resah asyik nak mengunyah je...obes nanti...πŸ˜‚

πŸ“Œ Kalau anda ibu mengandung :

πŸ€ sangat menyokong perkembangan anak dan memberi kesihatan yang maksimum. Nutrisi yang lengkap memberikan kesegaran agar tidak selalu letih...keceriaan berpanjangan.

πŸ“Œ  Kalau anda pelajar :

πŸ€ Membantu menumpukan daya fokus yang baik semasa prosea pembelajaran. sentiasa memiliki tenaga untuk penglibatan aktif.

πŸ“Œ kalau anda sentiasa keletihan :

πŸ€ Anda akan alami perbezaannya... Energy booster. Ucap selamat tinggal pada keletihan buat selama-lamanya.

πŸ“Œ Kalau anda inginkan kecantikan :

πŸ€ ESP dijadikan masker atau diminum... meninggalkan kesan terhadap kulit anda yang bersih, halus, gebu...hilang jerawat, parut...flowless dan menyerlah gaya keyakinan anda.

Masya Allah , banyak nya khasiat ESP ni . Multifunction . Kalau anda semua ada simptom di atas . Consume ESP . Eh , semua masalah ualls selesai la ..

Jika anda dah tak sabar nak rebut Promosi Esp yang belangsung hingga 30 april ini boleh segera hubungi saya 

Sebarang pertanyaan dan pembelian produk boleh la menghubungi saya terus

Call / Whatsapp : 019-5434395
Email : hanabard105@gmail.com


Add Fb saya : Hana Deqna untuk chatting secara langsung engan saya berkenaan dengan produk.


Klik Like di FanPage saya : Hanna Vita's Shoppe

Konsultasi percuma hanya untuk pelanggan sahaja ya.


Untuk mendaftar ahli dan menikmati diskaun hebat bagi setiap produk Shaklee atau menjana pendapatan dengan bisnes Shaklee, sila klik DI SINI




  
Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan





Reactions:

0 comments:

Post a Comment