Sunday, 29 April 2018

Pengedar Shaklee Bandar Tenggara, COD 0195434395

Salam Sejahtera..



Selesai submit order stok untuk COD dalam minggu ini ..Minggu lepas saya COD set milkboster kat sorang cikgu nie.  Bila tanya jumpa mana terus cakap kat blog shaklee bandar tenggara 

Alhamdulillah makin banyak permintaan Vitamin dah sejak aktif berblog. Biasa la nak berhadapan dengan orang mencabar sangat. So medium online yang ada kita guna sebaiknya.. 

Untuk peminat vitamin area bandar tengara, saya pengedar shaklee bagi kawasan bandar tenggara.  Boleh COD terus dengan hubungi saja no nie Hana 0195434395.


Antara vitamin yang ready stok 

Esp
Vitamin C
Vitamin E
Bcomplex
Ostemarix
Omega Guard
Lecithin
Alfalfa
Peppermint Ginger
Herbalax
Vitalea Multivitamin

Saya pengedar shaklee bandar tenggara Cod 0195434395 sedia membantu. Konsultansi percuma selepas pembelian.


Sebarang pertanyaan dan pembelian produk boleh la menghubungi saya terus

Call / Whatsapp : 019-5434395
Email : hanabard105@gmail.com


Add Fb saya : Hana Deqna untuk chatting secara langsung engan saya berkenaan dengan produk.


Klik Like di FanPage saya : Hanna Vita's Shoppe

Konsultasi percuma hanya untuk pelanggan sahaja ya.


Untuk mendaftar ahli dan menikmati diskaun hebat bagi setiap produk Shaklee atau menjana pendapatan dengan bisnes Shaklee, sila klik DI SINI



  
Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

Thursday, 26 April 2018

Protien Untuk Semua Kulit

Salam Sejahtera



Protien untuk semua kulit

Bila kita faham keperluan sel tubuh badan kita untuk bantu keseluruhan  sistem badan . 

Protein adalah asas kepada pembinaan sel yg sihat. Protein sangat penting (vital) untuk memastikan tubuh berfungsi dengan baik. 

Ini kerana protein menjalankan fungsi memperbaiki dan regenerasi (pertumbuhan) sel baru, pengaturan dan pengekalan tisu yang sihat, penghasilan hormon dan enzim, keseimbangan bendalir dan membekalkan tenaga.

Ok saya kongsikan sedikit fakta berkaitan protien

10 fakta mengapa protein sangat penting kepada wanita yang mementingkan kesihatan dan kecantikan.
  1. Membantu mengekalkan berat badan ideal
Melebihkan protein di dalam diet serta mengurangkan pengambilan karbohidrat membantu mengurang tisu lemak dalam tubuh. Amalan secara berterusan mampu mengekalkan berat badan ideal.
  1. Membantu mengawal rasa lapar
Mengambil sajian tinggi protein seawal pagi seperti greek yogurt bersama buah-buahan segar akan mengaktifkan hormon untuk bertindak balas menyekat rasa lapar sepanjang hari.
  1. Membuat anda rasa kenyang
Pengambilan makanan berprotein tinggi membantu mengawal selera dan memberi rasa kenyang yang lebih lama berbanding karbohidrat dan lemak.
  1. Protin membantu membakar lebih banyak kalori
 Berbanding diet tinggi karbohidrat, diet tinggi protin mencetuskan proses themogenesis yang lebih tinggi. Thermogenesis adalah proses di mana tubuh meningkatkan pengeluaran tenaga dan lebih protein akan memberi isyarat kepada tubuh untuk membakar lebih banyak kalori sebelum, semasa dan selepas makan.
  1. Protein penting untuk penjagaan tulang
 Jumlah protein dalam diet harian boleh memberi kesan kepada tahap kalsium dalam badan. Diet rendah protein memberi kesan kepada sistem pencernaan untuk menyerap kalsium dan secara tidak langsung keperluan kalsium badan akan diperolehi dari sistem rangka badan. Apabila ini berlaku, individu akan mengalami kehilangan kepadatan tulang
  1. Membantu melawan penuaan
Melalui proses penuaan seseorang akan kehilangan jisim otot dan untuk memastikan proses penuaan tidak mengganggu pertumbuhan otot maka pengambilan protein disamping senaman yang teratur amat penting.
  1. Melindungi anda dari stress
 Stress bukan sahaja memberi tekanan kepada mental malah turut membuatkan segala sistem dalaman menjadi tidak menentu serta mampu merencatkan hormon. Pengambilan lebih protein dari yang disarankan adalah bagus kerana ianya mampu mengembalikan dan memulihkan sistem tubuh badan.
  1. Bagus untuk kulit
Kulit merupakan anggota badan yang paling terdedah kepada sinaran matahari serta sinaran uv yang boleh merosakkan kulit.

Pengambilan diet yang tinggi dengan asid amino serta penggunaan pelindung matahari yang bagus mampu melindungi serta mengurangkan kesan uv. Protin juga penting untuk proses regenerasi sel kulit agar ianya sentiasa terlihat mulus, tegang dan awet muda
  1. Bagus untuk rambut
 Rambut adalah mahkota seseorang wanita. Jika inginkan rambut lebat serta sihat maka perlulah mengambil protein yang secukupnya. Diyakini dengan pengambilan protein, masalah kegugurun serta pertumbuhan rambut yang terencat dapat diatasi.
  1. Makan tanpa rasa bersalah kerana ianya SEDAP
 Ramai yang merasakan untuk memiliki tubuh yang cantik perlulah mengambil sayur-sayuran dengan jumlah yang banyak dan mengurangkan pengambilan protein serta karbohidrat. 

Namun begitu, pengambilan protein yang secukupnya melalui diet seimbang amat penting bagi tubuh badan kerana pertumbuhan otot, tulang sehinggalah ke rambut amat memerlukan asid amino. Jadi jangan rasa bersalah hanya kerana anda menikmati hidangan yang mengandungi ikan daging dan sebagainya.

Friday, 20 April 2018

Mengapa Tubuh Perlu Makanan Tambahan Atau Supplement?

Salam Sejahtera



Adakah tidak cukup hanya dengan mengamalkan gaya hidup sihat dan pemakanan seimbang?

Menurut pakar Nutrisi terkemuka, Dr. Ray Strand definisi gaya hidup sihat di era moden ini adalah MAKANAN SEIMBANG, SENAMAN DAN MAKANAN TAMBAHAN!

Sebab Utama Kenapa Badan Kita Perlukan Vitamin Atau Supplemen

✅Pengambilan Makanan Segera Yang Tidak Sihat

➡️Gaya hidup moden dan trend masa kini biasanya menyajikan kita dengan rona kehidupan yang sibuk menyebabkan kita terkejar ke sana kemari untuk menyelesaikan urusan kerja. Ramai yang lebih gemar yang memilih makanan segera yang tinggi kandungan MSG dengan alasan untuk menjimatkan masa.
-
✅Pengambilan Makanan Seharian Yang Tak Seimbang

➡️Tubuh memerlukan zat yang mencukupi. Untuk memastikan tubuh mendapat zat yang diperlukan, salah satu kriteria adalah memastikan pengambilan makanan seimbang. Namun, makanan ruji rakyat Malaysia biasanya tidak seimbang dan tidak mengikut piramid makanan yang dicadangkan.
-
✅Melengkapkan Dos Vitamin Yang Diperlukan Tubuh

➡️Badan kita memerlukan dos vitamin yang lebih tinggi dari apa yang boleh diperolehi daripada makanan. Contohnya Vitamin C dan Vitamin E yang diperolehi daripada makanan sahaja tidak mencukupi untuk memberi kesan pencegahan dan anti penuaan.
-
✅Buah Dan Sayuran Sekarang Tidak Lagi Sama Seperti 50 Tahun Dahulu

➡️Buah-buahan dan sayuran yang ditanam di atas tanah yang tidak subur mengandungi bahan dan galian yang kurang berbanding dengan buah dan sayuran dari tanah yang subur. Racun perosak, racun serangga dan bahan pencemar mempengaruhi kualiti buah dan sayuran tersebut.
-
✅Zat Makanan Mudah Hilang

➡️Ya. Zat makanan memang mudah untuk hilang semasa proses pengangkutan, penyimpanan dan penyediaan. Vitamin C, protien, dan enzim juga mudah untuk dimusnahkan oleh haba semasa dimasak.
-
✅Pengambilan Ubat Mengganggu Penyerapan Zat Penting

➡️Pengambilan pil penahan sakit, laksatif, ubat-ubatan, alkohol dan antibiotik boleh mengganggu penyerapan zat makanan. Amalan diet yang tinggi kafein, lemak, kolesterol, gula dan garam dapat mengurangkan simpanan zat makanan di dalam tubuh.



Tuesday, 17 April 2018

Kalau Kurang Protien , Apa Kesannya Pada Tubuh


Salam Sejahtera




Tahukah kita apa akan berlaku jika tubuh seseorang itu kekurangan protien dalam badan..

đź“ŚRasa lemah, lesu dan tak bermaya lalu akhirnya menggeletar.
đź“Śkolestrol tinggi dan tekanan darah rendah dan jadi pening.
đź“Śpunca berlakunya ulser perut + ulser usus
đź“ŚLuka lambat sembuh akhirnya berparut
đź“ŚMengalami gangguan penglihatan dan lama kelamaan akan menjadi kabur.
đź“ŚAntibodi tak kuat. Bila protien kurang badan tak  boleh nak lawan penyakit yang datang. Kurang ketahanan.




Ada ke anda atau keluarga anda ada yang mengalami kesan seperti diatas tu. Kalau ada, maknanya badan anda kekurangan protein. 

Bila badan kurang protein, badan tak boleh nak lawan penyakit yang datang. Kurang ketahanan. 

Badan kita ni mengunakan protein untuk membina dan membaiki tisu. Ia juga penting dalam menghasilkan otot, kulit, tisu, tulang, sendi, rambut, darah dan pelbagai organ penting yang lain. O

Energizing Soy Protein merupakan protein yang dihasilkan daripada kacang soya NON GMO. Soya yang tidak diubah genetiknya dari awal penanaman benih sehingga ke pemprosesannya. 

Kebaikan bila kita amalkan Protein Soya ni

🍀Kulit, Rambut, otot dan kuku yeng lebih sihat
🍀Meningkatkan tenaga, prestasi dan ketahanan badan
🍀Melancarkan peredaran darah
🍀Meningkatkan kesihatan tulang
🍀Mengekalkan kesihatan payudara dan prostat.
🍀Mengawal kestabilan hormon, melancarkan tempoh peralihan menopos

ESP juga mempunyai GI (glisemik indeks) yang rendah dan dapat membantu mengekalkan tahap gula yang stabil, mengawal pengambilan karbohidrat, membuat anda rasa kenyang lebih lama dan membantu mengawal nafsu makan  dengan lebih mudah. 

Formulasi glisemiks indeks yang rendah ini dapat membantu mengekalkan tenaga selepas berjam-jam serta membantu mengurangkan rasa lapar. Sesuai sangat untuk sesiapa yang tengah kawal berat badan.

Kesimpulannya protien  amat penting.. Jom cuba lah produk Shaklee protien ESP untuk sumber utama protien anda. Jangan lepaskan peluang.. Bulan ni ESP ada promosi..

          


Sebarang pertanyaan dan pembelian produk boleh la menghubungi saya terus

Call / Whatsapp : 019-5434395
Email : hanabard105@gmail.com


Add Fb saya : Hana Deqna untuk chatting secara langsung engan saya berkenaan dengan produk.


Klik Like di FanPage saya : Hanna Vita's Shoppe

Konsultasi percuma hanya untuk pelanggan sahaja ya.


Untuk mendaftar ahli dan menikmati diskaun hebat bagi setiap produk Shaklee atau menjana pendapatan dengan bisnes Shaklee, sila klik DI SINI




  
Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan



Monday, 16 April 2018

Bagaimana Protein Membantu Menghasilkan Kulit Yang Cantik?

Salam sejahtera



Tubuh dan kulit kita sendiri terdiri daripada sel? Dan untuk mendapatkan kulit muka yang cantik, kita perlukan sel-sel baru yang sihat dimana protein merupakan makanan asas kepada sel. 

Parut jerawat di muka lambat hilang adalah salah satu tanda anda mempunyai sel yang kurang sihat di mana memerlukan masa yang lama untuk menggantikan sel mati dengan sel sihat yang baru.

Bagaimana protein membantu menghasilkan kulit yang cantik? ESP membantu baikpulih masalah kulit berjerawat. 

Kebaikan ESP Shaklee untuk kulit yang cantik adalah :- 

√ Sumber terbaik anti-oksidan
• Membantu mengurangkan tanda-tanda penuaan pada kulit.

√ Isoflavon semulajadi
• Berfungsi sebagai anti-radang (ruam, kulit mengelupas, etc), meransang pembentukkan kolagen dalam tubuh badan dan juga melindungi kerosakkan sel akibat radikal bebas.

√ Soya bukan GMO
• ESP Shaklee adalah soya bukan GMO dan dihasilkan dibawah Identity Preservation Program (IPP) di mana kacang soya di pantau dan di jaga dengan teliti dari proses menanam hinggalah saat pemprosesan.

√ Soya Shaklee ditanam secara organik
• Kulit anda terpelihara dari dirosakkan racun perosak yang terkandung dalam bijian soya bukan GMO. Tidak memberikan kesan sampingan berbahaya yang tersembunyi kepada tubuh anda.

√ Untuk kecantikkan
• Masker ESP Shaklee menghalang kulit kendur, meningkatkan keanjalan dan ketebalan kulit.

√ Menghalang enzim yang menurunkan kadar protein
• Kekurangkan protein menjadikan kulit anda tidak sihat, kusam, kering dan menggelupas.

Jadi bagaimana? Teruja tak nak cuba, rasai dan alami sendiri untuk dapatkan kulit yang sihat dan cantik?







Sebarang pertanyaan dan pembelian produk boleh la menghubungi saya terus

Call / Whatsapp : 019-5434395
Email : hanabard105@gmail.com


Add Fb saya : Hana Deqna untuk chatting secara langsung engan saya berkenaan dengan produk.


Klik Like di FanPage saya : Hanna Vita's Shoppe

Konsultasi percuma hanya untuk pelanggan sahaja ya.


Untuk mendaftar ahli dan menikmati diskaun hebat bagi setiap produk Shaklee atau menjana pendapatan dengan bisnes Shaklee, sila klik DI SINI



  
Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan






Saturday, 14 April 2018

Omega Guard Juga Bagus Untuk Kulit


Salam Sejahtera




Omega guard untuk kulit cantik juga tau mesti ramai yang tak tahu nie!!!

Essential Fatty Acid (EFAs)
Kulit kering atau kasar atau bersisik adalah berkaitan dengan kekurangan EFAs dalam diet harian kita.

Bukan sahaja kekurangan EFAs ni boleh bagi masalah pada kulit, tapi juga pada kuku dan rambut tau.

EFAs merupakan asid lemak yang hanya boleh diperolehi daripada minyak dan lemak dan tidak dihasilkan oleh tubuh badan kita secara AUTO.

Badan kita tak  boleh produce ok

Mana nak dapatkan EFAs ni?? EFAs boleh didapati daripada makanan harian kita ataupun supplements.


Antara asid lemak (EFAs) yang baik untuk kita adalah Omega 3 dan Omega 6.

Omega 3 ada dalam kandungan Omega Guard Shaklee dan omega 6 ada dalam kandungan GLA Complex Shaklee.

Kenapa penting sangat EFAs ni??? Sebabnya, bila EFAs mencukupi dalam badan, sel-sel tubuh kita akan berfungsi dengan normal.

EFAs ini akan membentuk lapisan pelindung dalam kulit yang membantu menghalang kehilangan kelembapan kulit.

Ini sekaligus melindungi kulit kita daripada dehidrasi dan akan memelihara kelembapan kulit.

Jadi dengan omega bukan setakat boleh buang lemak tapi boleh cantik jugak. Nak ke nak korang



Penawar Sakit Lutut & Sendi

Salam Sejahtera



Penyakit lutut & sendi ni kalau menyerang tak kira usia.Dulu penyakit ni sinonim dengan orang tua sahaja.Tengok saja di masjid/surau,boleh bilang dengan jari berapa orang yang jalan masih segak dan tegap.

Yang lain2 mesti perlu berpegang pada tiang / pemegang untuk berjalan, terutama turun / naik tangga. Untuk solat pun perlukan kerusi atau tongkat berkaki 4.

Tapi sekarang ni kita boleh tengok dan dengar di mana2 saja,usia baru 20an..30an..tapi dah merungut sakit2 lutut & sendi.

Jangan RISAU ya kalau Tuan / Puan ada masalah seperti di bawah :

TUMIT :

- Sakit bahagian betis dan urat keting.

- Berdenyut2 dan menyucuk tiba2.

- Sakit bila berpijak atau berjalan.

- Sakit bila bangun pagi atau tidur malam.

BELAKANG :

- Pinggang sentiasa lenguh, sengal2, menyucuk2.

- Sakit bahagian bahu dan tengkuk.

- Sakit tulang belakang sampai sesak nafas.

- Sakit belakang bila memandu atau duduk.

- Tak boleh berdiri tegak.

LUTUT :

- Osteoarthritis.

 - Arthritis.

- Gel kurang.

- Terseliuh.

- Pernah jatuh / kemalangan.

- Sakit bila turun naik tangga.

- Lutut sakit bila bengkok.

- Lutut bengkak.

- Lutut berbunyi/Lutut bergesel.

- Lipat lutut sakit/Berjalan lutut sakit.

- Terpaksa pakai tongkat/Pakai kerusi roda.

- Solat kena duduk.

Kami di Shaklee ada penawarnya.Ada 2 produk iaitu Omega Guard & Ostematrix.SET LUTUT SHAKLEE ini amat BERKESAN untuk hilangkan sakit lutut & sendi.

1) OMEGA GUARD

Dalam Omega Guard terdapat DHA dan EPA - mengurangkan inflamasi iaitu rasa panas kemerahan yang sering berlaku di sendi yang sakit.

DHA dan EPA menghalang protein yang menyumbang pada osteoarthritis.Malah asid Omega 3 ini menurunkan paras kemusnaha n dan inflamasi pada sel cartilage.

Asid Omega 3 dalam Omega Guard mengurangkan simptom kekakuan sendi di awal pagi,bengkok dan sakit.Omega 3 juga dapat melancarkan perjalanan darah semasa bergerak/bersenam.

Paras asid lemak Omega larut dalam tisu rawan.Jadi ia mencegah kemusnahan enzim yang membentuk tisu rawan.Ia membantu pesakit arhritis.Memelihara fungsi sendi dan gout dengan efektif.

2) OSTEMATRIX

Ostematrix membekalkan kalsium yang penting dalam pembinaan tulang yang sihat.Dengan adanya nutrisi seperti magnesium,boron,mangan menjadikan tulang bertambah kuat dan mengurangkan risiko tulang rapuh.

               


Produk ini selamat & semulajadi serta bebas bahan kimia.Produk2 shaklee lulus KKM di mana 83,000 kajian telah di buat untuk memastikan keberkesanan produknya.

Pada Tuan/Puan yang ada masalah lutut & sendi atau belum mencuba boleh hubungi saya.

Insyallah,dengan pengambilan supplement terbaik ini sakit lutut & sendi Tuan/Puan akan hilang.


Call / Whatsapp : 019-5434395
Email : hanabard105@gmail.com


Add Fb saya : Hana Deqna untuk chatting secara langsung dengan saya berkenaan dengan produk.


Klik Like di FanPage saya : Hanna Vita's Shoppe

Konsultasi percuma hanya untuk pelanggan sahaja ya.


Untuk mendaftar ahli dan menikmati diskaun hebat bagi setiap produk Shaklee atau menjana pendapatan dengan bisnes Shaklee, sila klik DI SINI




  
Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan


Friday, 13 April 2018

Mengapa Mesti Pilih Collagen Powder Shaklee

Salam Sejahtera 



Mengapa mesti pilih Collagen powder Shaklee

COLLAGEN POWDER SHAKLEE ni adalah antara collagen terbaik di pasaran abad ini, sebab ianya diperbuat daripada sisik ikan merah laut dalam yang ketahanan pressure sehingga kedalaman 5000m dasar laut!!

Maksudnye bila kita consume COLLAGEN POWDER SHAKLEE ni, dia akan tahan lebih lama dan memberi penyerapan yang terbaik dan maksima tau!

COLLAGEN POWDER BY SHAKLEE ni akan merangsang pembentukkan collagen pada kulit kita. Bila usia kita semakin bertambah, collagen dalam badan juga akan semakin berkurangan, jadi kita perlu topup collagen yang semakin berkurang tu lah. Caranya mudah, ambil COLLAGEN POWDER BY SHAKLEE. 


Apa Fungsi Collagen Shaklee 

15 fungsi Collagen yang membuatkan korang akan rasa lebih mudah berseri 
  1. Mengurangkan kedutan dan garis-garis halus
  2. Mengecilkan liang-liang roma
  3. Melembapkan kulit dan mengurangkan kekeringan kulit
  4. Mencerahkan dan menjadikan kulit bersih tanpa jeragat dan pigmentasi
  5. Mengembalikan keanjalan kulit
  6. Meningkatkan kekuatan sesendi dan memudahkan pergerakan otot-otot
  7. Meningkatkan fungsi organ-organ dalaman yang memerlukan kolagen
  8. Menyokong kalsium dalam tubuh dan mengurangkan kesan sakit belakang dan sendi
  9. Melembapkan rambut dan memelihara rambut dari bercabang
  10. Menguatkan kuku dan menjadikan kuku sihat dan berwarna pink
  11. Menegangkan kembali payudara dan punggung
  12. Mengurangkan garis halus pada leher
  13. Menguatkan gusi anda
  14. Memelihara kornea mata anda daripada kering dan cepat letih
  15. Menghilangkan lingkaran gelap bawah mata


Wednesday, 11 April 2018

Runsing Parut Tidak Mahu Hilang

Salam Sejahtera .

Memang bab muka,  kalau yang kerap jerawat muncul pada wajah mesti akan meninggalkan parut .

Bagi wanita bab parut nie la yang paling diorang risau sekali.Naik runsing terus bila parut tidak mahu hilang. 

Kalau kita tengok dipasaran banyak produk yang boleh menghilangkan parut tapi sejauh mana tahap keselamatan dan keberkesanannya. Bimbang parut tak hilang kulit makin teruk lagi jadinya. 

Selalu jugak yang merisik nak vitamin untuk hilangkan parut. Maka saya pun syorkan 4 jenis ni sahaja.  



Atau pun yang nie boleh membantu. Bagi yang nak ringkas dalam rutin pengambilan Collagen Shaklee memudahkan.

                

Bagaimana keberkesanan Collagen  ini berfungsi.

http://www.hanasihat.com/2018/03/rahsia-collagen-shaklee.html?m=0

Bagi yang runsing parut tidak mahu hilang tu boleh la mendapatkan salah satu vitamin yang  berikut.  Insya Allah dengan kosisten pengambilan tiada lagi masalah parut yang menganggu penampilan anda.


Untuk lebih meyakinkan lagi..  Boleh rujuk sini untuk testimoni yang telah berjaya menyelesaikan masalah kulit@ parut dengan Vitamin Shaklee. 

http://www.hanasihat.com/search/label67%20Set%20Kulit%20Shaklee?m=0

Sebarang pertanyaan dan kemusykilan boleh segera hubungi saya. .



Call / Whatsapp : 019-5434395
Email : hanabard105@gmail.com


Add Fb saya : Hana Deqna untuk chatting secara langsung dengan saya berkenaan dengan produk.


Klik Like di FanPage saya : Hanna Vita's Shoppe

Konsultasi percuma hanya untuk pelanggan sahaja ya.


Untuk mendaftar ahli dan menikmati diskaun hebat bagi setiap produk Shaklee atau menjana pendapatan dengan bisnes Shaklee, sila klik DI SINI



  
Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan