Monday, 5 March 2018

Rahsia Collagen Shaklee

Salam Sejahtera



Rahsia Collagen Shaklee ni sangat lah teristimewa dan ia bukan hanya baik untuk kulit semata-mata. Ia juga bagus untuk kesihatan tulang, rambut, dan mata.

Collagen shaklee dalam setiap satu sachet mempunyai 4000 mg Red snapper scale RSS atau bahasa melayu dia sisik ikan merah.

Kalau kita tgk isi kandungan collagen ni sangat tinggi dos dia. Dos yg cukup utk repair kulit kita dan kekenyalan tisu kita. 

Korang nak tahu tak bila umur dah 25 tahun collagen dalam badan kita makin merusut! Wajib sangat topup kolagen supaya kulit tak kendur, elak wrinkles.

jadi collagen kita bahan utama dia ikan merah punya sisik. ikan merah adalah ikan laut dalam. 

Tahan tekanan dlm laut 4000 m

Dia tahan lasak!

Kita nak collagen yang tahan pencernaan. Supaya boleh diserap di usus dan dibina dalam kulit.

Siapa makan collagen shaklee dia akan perasan serbuk collagen ni tersangat halus mcm debu. 

collagen shaklee tersangat halus iaitu 1000 Dalton

Ini yg menentukan keberkesanan collagen shaklee. 


Bahan Utama Collagen Powder Shaklee —> sisik ikan merah dari laut dalam.

Bukan itu saja, Shaklee Collagen Powder juga di tambah dengan 7 bahan aktif lain iaitu :

▪️ Biji benih Camellia japonica
▪️ Ekstrak Pfaffia
▪️ Kolagen ikan
▪️ Ekstrak kerang-kerangan
▪️ Lactobacillus acidophilus
▪️ Vitamin C 
▪️ Vitamin B

7 bahan aktif lain yang terkandung dalam Collagen Powder shaklee:

■ Kolagen ikan - Memberikan kesan elastin, mengekalkan kulit lebih anjal.

■ Ekstrak kulit kerangan - mengandungi glukosamina sebagai pelincir bagi sendi, menghidrat mata, dan melegakan ketidak selesaan mata.

■ Lactobacillus acidophilus - Meningkatkan penyerapan kolagen.

■ Ekstrak biji Camellia Japonica - Mengandungi asid oleik dan isoflavon. Membekalkan nutrisi dan penghidratan.

■Ekstrak Pfaffia - Merawat rambut gugur, ketidakseimbangan hormon, dan meningkatkan tenaga batin, meningkatkan prestasi dan tenaga.

■ Vitamin C - Menggalakkan pengeluaran kolagen dan menentang radikal bebas.

■ Vitamin B2,B6 - membekalkan tenaga yang penting dalam proses pengeluaran kolagen didalam sel tubuh.

Bagaimana rahsia Collagen Shaklee bertindak terutamanya pada kulit.  





Ketarakan perubahan pada kulit.  Memang nampak la Collagen Shaklee bertindak pada kulit secara semulajadi dan selamat. 

Harus cuba sangat nie..  Bukan sahaja kulit bebas segala masalah malam kesihatan rambut, sendi dan jugak seluruh tubuh badan 

Kepada anda yang teringgin sangat nak merasai Rahsia Collagen Shaklee, bolehla segera hubungi saya. .

Sebarang pertanyaan dan pembelian produk boleh la menghubungi saya terus

Call / Whatsapp : 019-5434395
Email : hanabard105@gmail.com


Add Fb saya : Hana Deqna untuk chatting secara langsung engan saya berkenaan dengan produk.


Klik Like di FanPage saya : Hanna Vita's Shoppe

Konsultasi percuma hanya untuk pelanggan sahaja ya.


Untuk mendaftar ahli dan menikmati diskaun hebat bagi setiap produk Shaklee atau menjana pendapatan dengan bisnes Shaklee, sila klik DI SINI



  
Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan






Reactions:

0 comments:

Post a Comment