Tuesday, 24 October 2017

Vivix Remajakan Kulit Dan Awet Muda Selalu



Salam Sejahtera




Nak cantik tak perlu telan bermacam-macam jenis vitamin cukuplah hanya satu sudu Vivix sehari. Korang pasti akan dapat kulit yang menjadi idaman macam kulit artis .

Bukan kulit je cantik, kesihatan pun terjaga dan yang paling orang perempuan ni nak ialah awet muda.

Vivix Remajakan Kulit Dan Awet Muda Selalu


Awet muda ni bukanlah kita tak akan tua. Tua itu pasti cuma dengan mengamalkan Vivix ni kita dapat melambatkan proses penuaan ni.

Tak adalah orang akan ingat kita ni umur dah 50 padahal umur baru 30.. Mau pengsan kot kalau betul ada orang cakap camtu kat saya. Bila ambik Vivix ni umur dah setengah abad dah tapi orang tengok macam umur 30..


Sapa tak nak kan jadi camtu kan. Tak adalah bila kita berjalan dengan suami orang akan tanya ni adik ke..Mau sentap setahun kalau orang tanya camtu..

Apa kelebihan Vivix untuk kulit ya.. 



Vivix Shaklee adalah suplemen anti penuaan yang terbaik di dunia! Vivix membantu melambatkan proses penuaan dan memberikan awet muda serta menyihatkan tubuh badan secara menyeluruh termasuk menghindari penyakit kanser!



Vivix atau lebih popular dipanggil sirap Shaklee kerana cecair vivix ni berwarna merah. Ia berjaya dihasilkan selepas kajian bertahun-tahun oleh Shaklee dan merupakan supplement pertama di dunia yang mampu menembusi DNA manusia.

Vivix ni kita tahu kelebihannya ialah mengandungi 10 kali ganda lebih berkuasa dari resveratrol. Kuasa yang ada pada resveretrol ini mampu membuatkan anda kelihatan awet muda. Resveretrol ni adalah agen antioksidan yang sangat power! Ia berupaya menjaga sel badan dari kerosakan.







Sebarang pertanyaan dan pembelian produk boleh la menghubungi saya terus

Call / Whatsapp : 019-5434395
Email : hanabard105@gmail.com


Add Fb saya : Hana Deqna untuk chatting secara langsung engan saya berkenaan dengan produk.


Klik Like di FanPage saya : Hanna Vita's Shoppe

Konsultasi percuma hanya untuk pelanggan sahaja ya.


Untuk mendaftar ahli dan menikmati diskaun hebat bagi setiap produk Shaklee atau menjana pendapatan dengan bisnes Shaklee, sila klik DI SINI


  
Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan


Reactions:

0 comments:

Post a Comment