CARA ORDER

INFO BERGUNA

Menu

Thursday, 6 July 2017

Esp Untuk Kulit Sihat



Salam Sejahtera..


Kulit sihat mesti semua idam sangat-sangat. Bila kulit sihat semua masalah berkaitan dengan kulit takkan muncul



Alhamdulilah sekarang saya tak risau dah pasal kulit. Sejak kembali kosisten Esp nie , perasan sangat kulit makin sihat dan segar.



Kalau korang perasan jugak geng- geng shaklee pun pakat kulit cantik dan makin anjal ja tengok.



Rahsia kulit sihat diorang adalah kosisten amal Esp setiap hari. Kalau korang nak tahu sememangnya Esp untuk kulit sihat.



Saya ada banyak testimoni pengguna Shaklee yang mengamal Esp untuk kulit. Nnti saya share gambarnya..





KELEBIHAN ESP UNTUK KULIT ANDA !!

.
1) Kulit berseri dan anjal – Merangsang regenerasi kulit dan otot, memulihkan kedutan, sebagai anti-penuaan, mengembalikan keserian kulit dan kelembutan-lembutan otot, sekali gus mempercepatkan pemulihan luka dan menghilangkan  parut
.
2) Memulihkan Pigmentasi – Melambatkan proses uban, rambut gugur, masalah keadaan rambut, pigmentasi, freckles
.
3) Kekal Muda : Asid Amino membina otot manusia, kuku, rambut, darah, organ, kulit, kelenjar, 50,000 jenis protein, 20,000 jenis enzim dan lain-lain. Pengambilan Energizing Soy Protein Shaklee adalah kunci untuk mengekalkan kulit muda dan otot serta memastikan kita sentiasa bertenaga


Jom kita tengok pulak testimoni pengamal Esp
















Berdasarkan testimoni nie, semuanya mengalami masalah kulit, tapi sejak mengamalkan Esp dan vitamin lain perubahan pada kulit sangat ketara . Untuk mendapatkan kulit yang cantik dan sihat mesti la kosisten dalam pengambilan .

Kepada anda yang inginkan kulit yang bertambah sihat segeralah amalkan Esp dalan rutin harian. Apabila sel badan kita dirawat dan sihat sepenuhnya maka seluruh badan kita akan mengalami kesihatan yang lebih baik.

Jika anda ingin mencuba sendiri Esp sendiri dan alami perubahan pada kulit  , segeralah hubungi saya.

Call / Whatsapp : 019-5434395
Email : hanabard105@gmail.com


Add Fb saya : Hana Deqna untuk chatting secara langsung engan saya berkenaan dengan produk.


Klik Like di FanPage saya : Hanna Vita's Shoppe

Konsultasi percuma hanya untuk pelanggan sahaja ya.


COD sekitar Paka , Kerteh dan juga Dungun .Pos Laju untuk yang diluar kawasan dan seluruh negeri di Malaysia.


Untuk mendaftar ahli dan menikmati diskaun hebat bagi setiap produk Shaklee atau menjana pendapatan dengan bisnes Shaklee, sila klik DI SINI

  
Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

Reactions:

0 comments:

Post a comment