Thursday, 27 July 2017

Berpuas Hati Dengan Set Penyusuan

Salam Sejahtera



Rasa nak kongsi jugak dengan korang semua. Bila kembali jadi ibu menyusu nie macam-.macam la pengalaman yang kena lalui semula. Tak mengapa semua itu sesuatu yang menyeronokan.

Bila dah jadi ibu menyusu nie, cerita penyusuan la paling digemari sekali. Alhamdulillah sejak saya jadi ibu menyusu kepada 3 orang anak, rezeki untuk diorang membesar hingga 2 tahun dipermudahkan.

Untuk yang kali ke 3 nie la saya rasa sangat-sangat berpuas hati dengan set penyusuan yang saya telah amal sejak 5 tahun lagi.

Walaupun cabaran anak ke 3 nie sama macam fayyadh dulu iaitu terpaksa penyusuan jarak jauh, tapi sikit pun tidak kurangkan semangat untuk beri yang terbaik untuk diorang.

Saya sangat berpuat hati dengan set penyusuan , prosesnya sangat- sanga memudahkan saya. Insya Allah esok saya akak poskan stok saya selama seminggu untuk anak saya dikampung. Target saya nak cukupkan 30 botol 1 minggu dipermudahkan.

Apa yang saya amal ? Kebiasaan kalau jadi ibu menyusu nie vitamin yang mesti saya amal tak lain tak bukan mesti Esp , Alfalfa dan Ostematrix. Nie adalah Set Milk Boster yang boleh menghasikan pengeluaran yang berganda.

Ingat lagi masa mula amal dulu. Sangat syok bila berjaya kumpul stok penuh peti sejuk. Bila ada yang tanya bagaimana, terujanya saya nak berkongsi dengan kawan-kawan kesanya. Ditambah pulak respon kawan- kawan yang amal pun camtu jugak lagi la .

Untuk kali nie saya kosisten rutin mengepam 4 @ kali sehari.sekali proses 5 oz mesti tak menghampakan hasilnya. Walaupun dalam kesibukan rutin harian tahap pengeluaran mantain berpuas hati. Keseluruhan dalam sehari saya dapat kumpul  4 @b5 botol untuk bekalan anak di ikampung

Kalau nak kata set penyusuan nie satu alternatif sahaja itu betul sangat. Supplimen membantu tubuh badan berfungsi dengan baik. Pengambilan air secara teratur juga mempengaruhi proses berjalan lancar.

Selain target saya tercapai untuk penyusuan. Set Penyusuan ini juga bertidak pemberi tenaga sepanjang hari. Dan jugak bantu proses perhadaman berjalan lancar. 

Manfaat lebih lagi saya dapat iaitu berjaya kurangkan berat badan dengan Set Penyusuan nie. Set penyusuan ini jugak dapat memgawal pengambillan makanan secara sihat tanpa perlu berlapar bagai.

Ramai yang kenali Set Penyusuan sebagai Set Milk Boster iaitu mampu meransang pengeluaran susu ibu dengan cepat. Maksudnya bila ada permintaan susu dapat dihasilkan dengan cepat.

Saya dah berpuas hati dengan Set Penyusuan ini sebab 5 tahun saya dah amal secara kosisten. Bagi ibu - ibu yang ada masalah penyusuan saya cadangkan bertukar la kepada Set Milk Boster Shaklee. Insya Allah proses penyusuan anda akan lebih menyeřonokkan.

Sekali Cuba Pasti Tak Tukar Yang Lain..Itu lah gambarannya bila kita dah berpuas hati sesuatu produk Shaklee memang tak menghampakan...








Reactions:

0 comments:

Post a Comment