Friday, 16 June 2017

Atasi Kulit Kusam Dengan Vitamin E

Salam Sejahtera 



Cerita pasal Vitamin E pulak la. Dua hari nie syok pulak bermasker dengan Vitamin E.  Saya picit 2 biji terus ratakan kat kulit wajah. 

Sejak mengandung lagi kulit saya naik jerawat. Bila dah pulih tinggal la parut yang paling tak syok tiap kali tengok cermin. 

Yang paling tak best sekali makin kusam la pulak kulit bila jerawat dah hilang. Tu la yang cuba bermasker dengan Vitamin E. 

Bila dah cuba not bad jugak resultnya. Kulit dah makin lain.  Parut- parut dah makin pudar. Makin cerah la pulak. 

Maka timbul la idea nak kongsi dengan korang semua bagaimana nak atasi kulit kusam dengan Vitamin E. 

Sebenarnya Vitamin E boleh diambil dengan melalui makan. Tapi juga boleh dibuat masker untuk kulit wajah sebelum tidur.. 

Disebalik Vitamin E terkandung kebaikan yang boleh bantu atasi kulit kusam anda

Kebaikan Vitamin E shaklee mengandungi ekstrak biji anggur yang memang tinggi antioksidanya. Ia sgt sesuai untuk mereka yang ada masalah seperti :

✔Kulit kusam
✔jerawat
✔parut
✔berminyak

Lagi manfaat Vitamin E

✔Vitamin penting untuk kecantikan kulit
✔Bertindak sebagai anti penuaan dan anti oksida, 
✔menyerikan wajah yang kusam.
✔Melindungi dan mencegah kerosakan sel, menghaluskan dan mencerahkan kulit 
✔Membantu penyerapan oksigen dengan lebih baik.
✔Mempercepatkan proses pemulihan kulit, bagus untuk mereka yang mengalami kulit yang kering
✔Berupaya mengawal kandungan minyak dalam kulit
✔Berupaya mengurangkan kesan jeragat yang ada pada kulit, menghilangkan parut-parut, mengecilkan pori-pori muka
✔Awet muda







Kalau kulit anda tergolong dalam golongan di atas, jom dapatkan Vitamin E shaklee utk atasi masalah tersebut.

Kadang2 produk luaran berkesan untuk luaran, dalaman kita tak tahu lagi macam mana.Tapi dengan Vitamin E shaklee boleh merawat kulit secara dalaman dan luaran secara tak langsung.




Reactions:

0 comments:

Post a Comment