CARA ORDER

INFO BERGUNA

Menu

Tuesday, 14 March 2017

Ujian Kecerdasan Dihujung Kehamilan..

Salam Sejahtera




Semalam punya la semangat sampai tersilap tengok jadual baru. Bila ada guru masuk jadual pun bertukar la. Tak sempat lagi nak hadam.

Bila habis perhimpunan terus gerak ke kelas.. Kelas nie kat tingkat 3. Sebab dah dengar loceng bunyi. Kalau lambat riuh la budak- budak nie.

Mak yong pun apa lagi gerak cepat la. Bila dah mula naik tak ingat apa dah. Janji nak cepat sampai ja. Tingkat pertama laju la melangkah.

Masuk tingkat kedua makin perlahan dah sikit.tapi semangat kuat nak mengajar mak yong gagahi jua. 

Bila dah sampai kelas terus budak nampak macam pelik..saya pun tanya la.. Kenapa awak macam pelik ja?? Sambil duduk nak lepaskan penat naik tangga...

Baru nak mula terus diorang bagi respon.. Ustazah..sekarang masa cikgu lain la.. Jadual baru kelas ustazah lepas rehat.. Hahh biar betul.. Adoii tersilap tengok jadual rupanya

Maka terpaksa la turun semula. Untuk keseluruhan jadual tahun nie banyak kelas tingkat atas . Bila selisih dengan cikgu lain ,semua respon... Hana.. Ok lagi ke?? 

Alhamdulillah setakat nie ok lagi. Mengah tu tetap ada bila hari - hari kena naik tangga kan. Langkah laju saja. 

Bila dah sarat macam nie masih bertenaga urus rutin terasa sangat pentingnya pengambilan supplimen untuk kecerdasan sepanjang kehamilan.. Tak dak la hari-hari lemau jer .

Saya amal Set Kehamilan Shaklee dari mula kehamilan sampai la sekarang. Di sebabkan rutin harian yang sibuk. Keperluan suppliment memang penting untuk penjagaan keadaan baby dalam kandungan dan bantu saya lebih bertenaga sepanjang hari.






Reactions:

0 comments:

Post a comment