CARA ORDER

INFO BERGUNA

Menu

Thursday, 9 February 2017

Makan Banyak Susah Membuang

Salam Sejahtera


Dulu orang kata makan jangan tengok sambil tengok tv,  laju saja menyuap tak perasan dah makan banyak mana  

Tapi sekarang tukar pulak jangan makan sambil tengok telefon @ laptop..  Silap-silap lagi laju menyuap dari tengok tv..  Dia punya khusyuk tak sedar dah.. 

Mula la hairan..tengok dalam pinggan..  Aik kenapa macam sikit saja makanan ku nie..tadi ambil banyak... Padahal dah masuk kedalam berlambak dah.. Hahaha.. 

Kes makan banyak tak pa..tengah berselera kan.  Tapi kes tak mau proses buang balik tu masalahnya.. Masuk laju.. Keluar kena tunggu minggu depan baru settel..  Saya kalau camtu la sistemnya tak senang duduk dah..  Perut tak selesa simpan mkanan lama.. 

Lagi pun lagi lama kita simpan sisa makanan lagi risiko pada usus kita..  Sikit demi sikit dinding usus kita akan terhakis dek kerana sisa toksik dari makanan yang terkumpul lama.. 

Lagi buruk kalau tiba-tiba usus kita pecah.. Alamatnya memang lagi masalah besar la..patutnya boleh diatasi awal tapi tak ambil peduli. Masa tu tak boleh nak buat apa dah.. 

Kita boleh cegah awal.. Hari - hari mesti detoks..  Buang cepat sisa-sisa dan cuci usus kita dari segala kekotoran.. 

Tau ada yang susah nak membuang hari-hari..  Tapi kita kena biasakan jugak..  Bagaimana nak mudah kan tu...  Yang tu  Set Detoks Shaklee sedia membantu...  Bukan setakat nak buang segala toksin malah lebih dari itu boleh membantu. 

Asas proses Set Detoks Shaklee adalah Bakar + Buang +Bersih..dengan bantuan set ini segala lemak-lemak yang degil terkumpul lama kat tubuh badan mudah saja dipecahkan dan terlerai lembut melalui proses pembuangan..Jangan hairan pulak tiba - tiba berat badan makin turun.

Mudah kan nak sihat dan lancarkan perhadaman kita..  Lepas nie nak makan camna pun tak dak masalah dah..  Taw dah confirm cepat detoks.  Berat badan pun mantain saja.. Tentu syok kan... 

Disebabkan bulan ada Promosi Set Detoks Shaklee..saya kongsikan produk-produk yang boleh membantu lancarkan dan sihatkan perhadaman anda. 

Kenapa kita kena detox badan kita?

👉Untuk membuang toksin dalam badan
👉Untuk mempercepatkan penurunan berat badan
👉Meningkatkan kadar metabolisme
👉Mengelak masalah sembelit
👉Mengelak kulit kusam (orang yang ada masalah penghadaman akan mengalami masalah kulit kusam)

💊 LECITHIN 💊

🌸 Bertindak memecah lemak dan kolestrol dalam badan
🌸 Menghalang obesiti jika di amalkan secara konsisten
.
💊 ALFALFA COMPLEX 💊
.
🌸 Bertindak sebagai #detox semulajadi yang membantu sistem penghadaman secara lembut.
🌸 Sangat bagus untuk mencuci dalaman badan dan membuang toksik dalam badan.

💊 HERBALAX 💊

🌸Membersihkan najis yang tersekat/ tersimpan lama dlm tubuh

🌸 Merangsang usus utk mempercepatkan proses pembersihan secara lembut

 🌸   Membantu masalah sembelit

 🌸   Melawaskan pembuangan air besar.














Reactions:

0 comments:

Post a comment