Saturday, 21 January 2017

Vivix Sembuhkan Sakit Urat Saraf

Salam Sejahtera 




Teringat masa jatuh motor dulu...bukan merempit ya.. Tapi atas kecuaian orang lain saya dan adik mangsanya... 

Alhamdulillah tak parah.. 

Tapi kesannya sangat terasa..  Mula kena tak rasa apa2 tapi bila esoknya baru terasa.. Seluruh badan terasa sakit..  Bahagian pinggang la yang tak tertahan..  

Ingat dah lama sembuh la..  Tapi kesakitan itu datang lagi bertahun kemudian.. Tengah hamil anak pertama sampai la lepas bersalin ..sakit teramat..  Masa tu baru nak kenal shaklee..  Biar la cmtu hanya urut jela.. 

Lepas tu baru saya amal Ostematrik + Omega + B complex.  Alhamdulillah nampak kesannya.  Ada jugak rakan yang pernah alami camnie tapi rutinkan dengan ubat tahan sakit..  Habis ubat sakit lagi. 

Sampai bila pun kesakitan itu akan datang. Sebabnya tiada penyembuhan bersama.  Mesti kita nak pulih kan.  Jadi kena cari jugak sesuatu yang boleh merawat dan memulihkan seperti sediakala

Ada yang dah 10 tahun amal camtu..tapi pendapat saya cuba gantikan dengan supplemen sebab disamping menghilangkan kesakitan supplemen jugak bantu pulihkan urat2 yang bersimpul.. Peredaran darah berjalan lancar. 

Macam custermer nie dia ambil Vivix+ Ostematrik + B complex.. Alhamdulillah berkesan..  Kalau bajet boleh cuba supplimen macam saya ambil..pun insya Allah boleh membantu.. 

http://www.hanasihat.com/2016/07/kenapa-doktor-pakar-benarkan-mengambil.html?m=0

Hana
0195434395






Reactions:

0 comments:

Post a Comment