Sunday, 29 January 2017

Ikhtiar Berhenti Merokok



Salam Sejahtera


Pernah dengar ada orang berhenti merokok lepas minum Vivix? Walaupun dah merokok lebih 10 tahun, tapi senang2 ja boleh berenti. 

Soalnya bagaimana? 

Memang worth baca sampai habis.

1. Ketagihan kepada rokok disebabkan oleh nikotin. Vivix membantu membuang nikotin dari darah, otak & organ lain. Bila nikotin dah tak ada, rasa ketagih pun hilang.

2. Orang merokok ni, dia ada rasa satu 'feel' bila hisap rokok. Sebab tu bila tak hisap rokok, otak dia rasa lain macam & memanggil- memanggil untuk hisap rokok balik sebab nak dapatkan balik 'feel' tu. 

Vivix boleh beri dia 'feel' tu, jadi takla dia cari rokok.

3. Vivix mengurangkan simptom withdrawal bila dia berhenti merokok. Simptom ni boleh jadi teruk juga sampai ada orang kata badan dah bergantung kepada nikotin jadi terkejut bila takde sumber nikotin. In sha Allah, Vivix boleh redakan kejutan tu.

Sebaiknya Vivix diambil bersama DTX yang berfungsi mencuci hati kerana dalam hati pun banyak toksin berkumpul.

Sudah semestinya , Vivix ni bukan ubat jadi mungkin perlu ambil masa sikit. Sedangkan ubat untuk berhenti merokok pun ambil masa. 

Jangan berhenti berharap. Bebaskan rumah anda daripada asap rokok.




TESTIMONI IKHTIAR BERHENTI MEROKOK DENGAN VIVIX




Reactions:

0 comments:

Post a Comment