CARA ORDER

INFO BERGUNA

Menu

Thursday, 15 December 2016

Jerawat Teruk Vivix Boleh Membantu

Salam Sejahtera...




Saya banyak membaca ramai orang berhabis duit semata-mata ingin menyelesaikan masalah kulit. Lepasa cuba satu produk, cuba lagi produk lain.

 Sampai rasa give up dah sebab tak berkesan. Lebih menyakitkan bila masalah kulit jadi semakin teruk. Takde pun tanda-tanda untuk licin gebu.


Anda salah seorang yang ada masalah jerawat teruk? Anda tidak berseorangan..Dah kenalpasti kenapa anda ada masalah jerawat?

Memang banyak sebab kenapa jerawat boleh tumbuh..insyaaAllah, saya kongsikan mengenai masalah ini dan petua yang boleh membantu anda mengatasinya..

Fuhh..tension jugak kan bila ada jerawat walaupun ada sebijik jer macam ni..hilang keyakinan diri dibuatnya..


"1/5 orang daripada golongan umur 12-15 akan mengalami masalah jerawat. Dan ia membuat kan satu-satu nya masalah kulit yang amat sukar untuk di rawati

Jerawat terbentuk dalam liang kulit seseorang. Liang adalah pembukaan di muka kulit, di mana rambut yang sangat halus selalu tumbuh. 

Kemudian kelenjar minyak disambungkan ke liang untuk menghasilkan bahan yang dipanggil sebum. Sebum pula benda yang melincirkan rambut dan kulit itu."

Bagaimana Vivix Boleh Membantu.?? 

Salah satu agen Detox yang paling berkesan adalah ViViX kerana vivix mempunyai satu manfaat iaitu anti-radang yang sangat bagus selain manjadi sumber Vitamin A yg terbaik. Ia terdapat dalam CARROTT PURPLE. 

Selain itu, vivix membantu perbaiki tisu-tisu kulit muka yang rosak dan juga melindungi sel2 yang ada daripada rosak. Ia adalah tugas RESVERATROL - kuat dengan anti-oksidan.

Sebagai agen DETOX terhebat, Vivix membantu membersihkan TOKSIN dalam badan yang juga menjadi punca kenapa jerawat sukar hilang di kulit muka. 

Bila dalaman bersih, luaran juga akan bersih kerana sel-sel dan organ dalaman berfungsi dengan baik. 

Jika anda bermasalah dengan wajah berjerawat....kena detox segera....jangan tunggu sampai ianya melarat. Bantu rawat jerawat di wajah dengan Vivix. 

Nie respon pengguna Vivix.







Jangan segan untuk menghubungi kami untuk info dan maklumat lanjut. 


Call / Whatsapp : 019-5434395
Email : hanabard105@gmail.com

Add Fb saya : Hana Deqna untuk chatting secara langsung engan saya berkenaan dengan produk.


Klik Like di FanPage saya : Hanna Vita's Shoppe

Konsultasi percuma hanya untuk pelanggan sahaja ya.


COD sekitar Bandar Tenggara, Johor dan Kerteh, Paka dan Dungun Terengganu. Pos Laju seluruh Malaysia.

Untuk mendaftar ahli dan menikmati diskaun hebat bagi setiap produk Shaklee atau menjana pendapatan dengan bisnes Shaklee, sila klik DI SINI



  
Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan



Reactions:

0 comments:

Post a comment