Saturday, 5 November 2016

Promosi Shaklee November 2016

Salam Sejahtera...

Hari nie dah masuk 5 haribulan November 2016 dah.  Kejab saja rasa dah nak cukup setahun.  Pantas sungguh masa berlalu.

Ok, bila awal bulan nie macam biasa la.  Kalau anda mengenali Shaklee mesti nak tahu promosi apa bulan nie.

Tak terlambat lagi rasanya kalau saya baru nak kongsikan kepada korang semua.  Banyak produk Promosi Shaklee November 2016 kali. Produk pun best- best belaka.



Nie la produknya. Tapi sebenarnya ada lagi promosi yang lain.  Ada promosi Set immun sistem.. Set untuk wanita dan banyak lagi. Kalau korang nak tahu lagi detail semua promosi boleh hubungi saya. 

Untuk hari nie saya kongsikan 3 item nie dulu.  Mesti korang dah terbayang apa kebaikan produk- produk tu kan.  

Bagi yang masih belum mengenalinya, tak mengapa la... Saya sedia berkongsi dengan anda semua kebaikan produk promosi bulan nie. 

1. Alfalfa Complex

                     

Kebaikan Dan Manfaat Alfalfa Complex

1. Kaya dengan pelbagai nutrisi dan zat kalian – Ia membekalkan nutrisi yang mana kebanyakannya tidak terdapat dalam buah-buahan mahupun sayuran. Alfalfa kaya dengan protin, asid amino, klorofil, serat, 15 zat galian, 10 vitamin, 8 enzim dan fitokimia. 10 biji Alfalfa menyediakan nutrisi yang menyamai segelas susu.

2. Mencuci hati, darah dan usus – Merupakan agen detoksifikasi. Ini adalah makanan yang sangat beralkali yang boleh mengembalikan kenormalan badan yang berasid, menghilangkan toksin dari badan, membersihkan hati, kolon, darah dan mencantikkan kulit dan otot.

3. Melawan alahan – Memperbaiki keadaan kulit dan hidung sensitif, kurap, bau badan dan ulat air (Athletes’s foot) dengan berkesan.

4. Baik untuk perubahan patology dalam usus dan perut – Memperbaiki masalah saluran penghadaman seperti kembung, hyperacidity, ulser gastrik, hepatitis dan sembelit.


2.Lecithin 

Kelebihan Lecithin Shaklee

1.Ia boleh melindungi hati kita ~ Bagaimana? Lecithin  boleh menghalang enapan lemak di hati, sirosis hati dan hati berlemak. Yang baiknya ia juga boleh membantu memulihkan kesihatan hati.

2.Memecahkan lemak dan kolestrol ~ Caranya? Lecithin bertindak sebagai 'pembersih' salur darah, pengambilan tambahan membantu mengemulsi dan metabolisma lemak, kolestrol dan trigliserid dalam tubuh kita.

3.Melangsingkan ~ Menghalang obesiti. Kalau kita ambil Lecithin dalam kuantiti yang betul  maka makin cepatlah pembakaran lemak degil dalam tubuh kita berlaku. Lepas tu jadilah langsing semula  tanpa penyakit kerana ianya seimbang dengan tubuh badan kita.

4.Mencantikkan otot dan kulit. Ia mengelakkan kulit bersisik/kering terutama yang kerap menggunakan pendingin hawa. Lecithin boleh membentuk membran sel, melembabkan serta menghaluskan kulit supaya kulit kita jadi cantik, juga boleh mengaktifkan metabolisma sel dan melambatkan penuaan.


3.Nutriferon


Kebaikan NutriFeron Shaklee: 

1.Meningkatkan keseluruhan sistem imun tubuh dalam 3 hari. kajian telah menunjukkan bahawa interferon mampu untuk merangsang dan meningkatkan keseluruhan sistem imun badan dengan menghubungi pembunuh semulajadi dalam badan untuk tindakan: T-sel, B-sel, dan macrophage.


2.Melindungi dari influenza. NutriFeron mengimbangi reponses imun alahan alam sekitar dan pencemaran udara, berkesan melindungi kemudaratan oleh pelbagai virus, mikrob, yang termasuk demam, selsema, alahan, keradangan dan influenza.



3.Membantu lawan kanser & tumur otak. NutriFeron, interferon semulajadi yang mengandungi polisakarida aktif yang akan merangsang dan mengaktifkan immunoglobulin untuk melawan tumor dan sel-sel kanser. Jadi ia boleh mengurangkan ketidakselesaan semasa rawatan kemoterapi.



4.Mengurangkan infersi & sakit kronik pesakit2 hepatatis B & C. Nutriferon berjaya memerangi virus sekaligus mengurangkan jangkitan dan mengurangkan sebarang ketidakselesaan, misalnya, kembung, mual, dan lain-lain muntah pesakit Hepatitis B dan C.




Untuk pembelian produk, anda boleh menghubungi saya seperti berikut:

Call / Whatsapp : 019-5434395
Email : hanabard105@gmail.com

Add Fb saya : Hana Deqna untuk chatting secara langsung engan saya berkenaan dengan produk.

Klik Like di FanPage saya : Hanna Vita's Shoppe

Konsultasi percuma hanya untuk pelanggan sahaja ya.


COD sekitar Bandar Tenggara, Johor dan Kerteh, Paka dan Dungun Terengganu. Pos Laju seluruh Malaysia.

Untuk mendaftar ahli dan menikmati diskaun hebat bagi setiap produk Shaklee atau menjana pendapatan dengan bisnes Shaklee, sila klik DI SINI






Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan





Reactions:

0 comments:

Post a Comment