CARA ORDER

INFO BERGUNA

Menu

Wednesday, 23 November 2016

Penakut Makan Ubat BiLa Demam

Salam Sejahtera 




Takut nak telan paracetamol, tapi apakan daya, cuma tu je penawar bila demam datang menyerang. Nak nak pulak skali datang bawak geng selsema, batuk, sakit kepala berdenyut-denyut.

Allahuakbar!! Azab sungguh rasanya

Tapi sejak kawan cadangkan cuba nutriferon shaklee ni, Alhamdulillah sangat sangat. Saya dah tak perlu lagi telan paracetamol tu. .
.
Sekarang, ni laa 'ubat' paling berkesan dan paling selamat yang kami sekeluarga amalkan. 

Ada apa dengan Nutriferon Shaklee tu??? 

NutriFeron mengimbangi reponses imun alahan alam sekitar dan pencemaran udara, berkesan melindungi kemudaratan oleh pelbagai virus, mikrob, yang termasuk demam, selsema, alahan, keradangan dan influenz.

Insya Allah, apabila imun badan kita kuat bertindak balas.  Kebarangkalian untuk kita di serang virus demam berkurangan risikonya. 

Diekstrakan pun dengan tumbuh-tumbuhan yang semula jadi.  Untuk anak2 seawal setahun dah boleh mula mengamalkannya.

Sekarang ibu bapa dah mula bijak memilih dah. Suppliment Nutriferon wajib tersedia untuk seisi keluarga. Persedian untuk kesihatan keluarga terjamin. 

Mesti ada yang tak sabar nak simpan sekotak dirumah kan..


Untuk pembelian produk, anda boleh menghubungi saya seperti berikut:


Call / Whatsapp : 019-5434395
Email : hanabard105@gmail.com

Add Fb saya : Hana Deqna untuk chatting secara langsung engan saya berkenaan dengan produk.


Klik Like di FanPage saya : Hanna Vita's Shoppe

Konsultasi percuma hanya untuk pelanggan sahaja ya.


COD sekitar Bandar Tenggara, Johor dan Kerteh, Paka dan Dungun Terengganu. Pos Laju seluruh Malaysia.

Untuk mendaftar ahli dan menikmati diskaun hebat bagi setiap produk Shaklee atau menjana pendapatan dengan bisnes Shaklee, sila klik DI SINI






Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan









Reactions:

0 comments:

Post a comment