Saturday, 26 November 2016

Lenguh, Letih Akibat Perjalanan Jauh

Salam Sejahtera



Bila cuti sekolah tiba begini la keadaannya. Mesti nak cuti yang ada dimanfaatkan untuk bersama orang-orang tersayang. Apa lagi balik kampung jumpa mak ayah dua belah la.

Kali nie cuti kebetulan adik ipar dan adik sendiri majlis dekat tarikh.  Jadi memang kena balik kampung dulu la.

Suami orang Perak, saya orang Kedah.  Memang jauh la perjalanan nak ditempuh jika dari Johor. Habis lenguh seluruh badan.

Walaupun suami yang pandu dari awal sampai akhir keletihan tetap terasa pada saya. Lagi pulak dengan keadaan saya yang tengah hamil 4 bulan nie.  Kesannya lagi ketara la jawabnya.

Semalam bila sampai terus tak bermaya. Rasa nak baring saja,  rehatkan badan sepenuhnya.

Saya yakin korang pun pernah alaminya kan. Tapi semangat nak jumpa orang-orang tersayang jauh macam mana pun tetap rasa dekat ja.

Bila lenguh, letih akibat perjalanan jauh nie kita perlukan rehat secukupnya untuk pulihkan semula.Kalau dibiarkan takut melarat sampai ke demam ja.

Disebabkan saya dan suami memang kerap jalan jauh.  Memang kami dah bersedia dah untuk situasi - situasi begini. Selalunya bila malam kami rutinkan dengan supplimen Shaklee ja untuk hilangkan segala lenguh, letih aktiviti sehari.



Ostematrik la pilihan wajib kami.  Dengan fungsinya bertindak sebagai agen terbaik untuk rehatkan badan dari segala keletihan.

Saya suka ambil 4.biji biji sebelum tidur. Boleh bantu saya dapatkan rehat secukupnya,  tidur pun akan lebih nyenyak.

Ostematrik nie kalsium Shaklee.  Kebiasaannya orang akan ambil susu untuk dapatkan kalsium tapi Shaklee mudahkan dengan hanya mengambil 4 biji sehari diibaratkan telah meminum 4 gelas susu sehari.

Ostematrik bantu peredaran darah dalam badan kita berjalan lancar. Bantu penjagaan tulang dan gigi lebih kuat.

Alhamdulillah semalam dah ambil 4 biji sebelum tidur. Hari nie bangun rasa segar semula badan.  Lenguh-lenguh pun tak terasa dah.  Badan dah kembali normal macam biasa.

Kesannya sangat cepat, mudah larut air dan sangat- sangat banyak membantu saya sepanjang kehamilan.. Tu sebab saya suka mengamalkannya terus walaupun tidak berjalan jauh pun.

Korang dah pernah mencubanya.?.  Kalau belum,  boleh mencuba sekarang.

Untuk pembelian produk, anda boleh menghubungi saya seperti berikut:


Call / Whatsapp : 019-5434395
Email : hanabard105@gmail.com

Add Fb saya : Hana Deqna untuk chatting secara langsung engan saya berkenaan dengan produk.


Klik Like di FanPage saya : Hanna Vita's Shoppe

Konsultasi percuma hanya untuk pelanggan sahaja ya.


COD sekitar Bandar Tenggara, Johor dan Kerteh, Paka dan Dungun Terengganu. Pos Laju seluruh Malaysia.

Untuk mendaftar ahli dan menikmati diskaun hebat bagi setiap produk Shaklee atau menjana pendapatan dengan bisnes Shaklee, sila klik DI SINI







Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan






Reactions:

0 comments:

Post a Comment