Saturday, 11 June 2016

Suppliment Latih Anak Berpuasa

Salam Sejahtera..



Kadang kadang kita ni sebagai Ibu Bapa mestilah nak latih anak berpuasa kan.. Terutamanya bila anak tu dah nak masuk usia akil baligh..



Tapi kadang kadang kesian jugak tengok budak budak yang tak mampu tahan lapar.. Sampai lembik dah jadinya, tapi sebab nak kumpul duit raya banyak (mak ayah selalu janji kalau puasa penuh dapat duit raya) maka digagahkan lah jugak puasa..



Alahai ibu ayah.. Niat tu baik dah 👍👍



Tapi adalah lebih baik kalau kita beri nutrisi sempurna untuk anak kita agar mereka dapat berpuasa dengan bertenaga dan gembira..



Supaya mereka nampak makna ibadah yang sebenar.. Iaitu sebagai TARBIAH bukannya SEKSAAN..



Bukanlah nak kata bila amek MEALSHAKE ni tak akan rasa lapar langsung.. Tu dah bukan puasa lah namanya tu..



Tapi masih bertenaga InshaAllah.. Masih mampu teruskan puasa dengan semangat sampai lah waktu berbuka 😊



Apa menatang mealshake nih?



Mealshake ni ialah MULTIVITAMIN dalam bentuk serbuk dengan rasa VANILLA yang sangat amatlah sedap dan digemari oleh kanak kanak mahupun orang dewasa..



Sangat terbaik untuk bantu BERI TENAGA, bantu TINGKATKAN SELERA MAKAN LADA ANAK.. BANTU ELAKKAN SEMBELIT.. BANTU TINGKATKAN IMUN SYSTEM ANAK.. InshaAllah



Terbaik sangat kalau kita beri pada anak kita semasa SAHUR..



InshaAllah bertenaga dia nanti.. Dan semakin bersemangat nak puasa 😊



Hubungi saya untuk tempahan!


Hana Binti Kasim

♥ sms/whatsApp: 019-5434395


♥ Email : hanabard105@gmail.com


Pengedar Shaklee Anda..

Sedia berCOD bagi yang berdekatan. Penghantaran terus bagi mereka yang area 
Terengganu: Dungun , Paka., Kerteh



Johor :Bandar Tenggara & Kulai

Reactions:

0 comments:

Post a Comment