Tuesday, 24 May 2016

Hilangkan Sakit Gigi Dengan Shaklee

Salam Sejahtera..

           

Bila sakit gigi mula menyerang habis semua kerja tergendala.. Betul tak korang.. Korang pernah alami tak??? Mesti ada pernah rasainya. Best tak rasa..

Saya dah lama tak sakit gigi..last jumpa doc pun zaman muda dulu.. Tu pun bab cuci gigi saja.. Dua hari lepas la ni punya cerita. Ya Allah sakit nya.. Macam nak keluar semua gigi rasa. Nak bercakap pun tak dak mood..

Sakit gigi selalu dikaitkan dengan kekurangan kalsium dalam tubuh. Bila dah meningkat usia  kadar penyerapan kalsium pun berkurangan la.Bila situasi  terdesak camni minum susu pun lambat respon. Susu jugak boleh bekalkan kalsium jugak. Kalau dah jenis susah nak rutin minum susu terpaksa la cari alternatif lain.



Bagaimana rawatan tanpa perlu berjumpa doktor??.. 

Konsepnya mudah sangat..  Kan sakit gigi puncanya kurang kalsium. Jadi saya apa lagi kosisten ambil kalsium la hari2.

Alhamdulillah kesannya sangat cepat. Sakit cepat berkurangan. Kalsium yang saya ambil yang nie la. Memang terbukti penyerapannya sungguh cepat.. Jangan risau la kalau ada sakit gigi.Ostematrik Kalsium mudah Shaklee sedia membantu.

            


Untuk memudahkan anda mendapatkan penawar sakit gigi nie ..Boleh terus hubungi saya ya...






Hana Binti Kasim

♥ sms/whatsApp: 019-5434395


♥ Email : hanabard105@gmail.com


Pengedar Shaklee Anda..

Sedia berCOD bagi yang berdekatan. Penghantaran terus bagi mereka yang area 
Terengganu: Dungun , Paka., Kerteh
Johor :Bandar Tenggara & Kulai



Reactions:

0 comments:

Post a Comment