Friday, 29 January 2016

Ostematrik Bukan Kalsium Biasa


Salam Sejahtera

Bila tengok akan kesan akibat kekurangan pengambilan kalsium setiap hari memang
terus rasa nak amal terus la kalsium untuk kesihatan jangka panjang.
Saya pun kenal kalsium pun sejak pregnant anak pertama.Kesedaran baru tahu penting rupa ye kalsium ni.

Kita lazim ye tahu kalau nak dapatkan kalsium mesti melalui rutin minun susu. Tapi kadang- kadang ada yang tak agak susah untuk kekalkan rutin harian dengan pengambilan susu.

Cadangan untuk mereka yang alah kepada susu boleh la cuba kalsium mudah shaklee. Amat fleksible sekali untuk diamalkan. Kalsium mudah nie lebih dikenali dengan Ostematrik ( kalsium ).

Ok kalau korang nak tahu Ostematrik nie bukan kalsium biasa tau. Sangat berbeza dan terbaik untuk penjagaan kesihatan kita. Mari saya cerita lagi...

Ostematrix diperbuat daripada formulasi yang unik yang terdiri daripada mineral semulajadi dan garam mineral dari laut mati. Ia mengandungi kalsium, magnesium, fosforus, vitamin D, zink, kuprum, maganes dan boron


  Kajian menunjukkan kalsium akan meningkatkan ketumpatan tulang wanita yang telah berumur secara berkesan. Wanita lebih muda terdedah dengan osteoporosis kerana setiap kali wanita mengalami kitaran haid..paras kalsium dalam tubuh akan semakin berkurang.

  Istimewanya Ostematrix ni ia mengandungi magnesium dan zat besi yang membantu penyerapan kalsium lebih efektif. Selain itu, Ostematrix juga berfungsi untuk:

šŸŒ¼Menguatkan tulang, gigi dan kuku

šŸŒ¼Memperbaiki kekejangan dan kebas-kebas
šŸŒ¼Mengurangkan stress dengan mengawal tekanan darah, menggalakkan 

šŸŒ¼Mengurangkan sakit senggugut

šŸŒ¼Mengurangkan masalah gastrik
šŸŒ¼Memelihara kesihatan jantung



Siapa yang perlukan Ostematrix?


■ Anda yang mudah stress,selalu kebas,kejang , mengalami masalah sembelit dan masalah senggugut.
■ Anda yang sering keletihan kerana ostematrix membantu mengembalikan tenaga anda

■ Ibu mengandung memang wajib ambil ostematrix untuk mengelakkan berlaku kekejangan, sakit pinggang, sakit gigi,sembelit dan membantu pembentukan tulang dan  gigi bayi

■ Ibu menyusu.kerana ostematrix membantu menghasilkan susu kerana ostematrix adalah milkbooster shaklee

■ Seorang wanita bagi membantu mengurangkan risiko kereputan tulang (osteoporosis

■ Orang yang mempunyai masalah berat badan yang berlebihan . Ostematrix diperlukan untuk memastikan kepadatan tulang anda mengampu tulang badan anda.

Terbaikkan kalsium mudah nie kan. Macam - macam masalah boleh di atasi bila mengamalkan ye dalam rutin seharian kita. 

Untuk bantu anda lebih yakin dengan Ostematrik ( kalsium ) nie. Saya tunjukkan anda testimoni- testimonial yang telah mengamalkan kalsium Shaklee nie





                        
Ostematrik bukan kalsium biasa yang boleh bantu penuhi keperluan tubuh anda untuk kesihatan yang baik bagi jangka masa yang panjang. 


Pertanyaan, konsultasi dan pesanan produk boleh hubungi saya di:

Hana Binti Kasim
♥ sms/whatsApp: 019-5434395



♥ Email : hanabard105@gmail.com


Pengedar Shaklee Anda..

Sedia berCOD bagi yang berdekatan. Penghantaran terus bagi mereka yang area 
Terengganu: Dungun , Paka., Kertih
Johor :Bandar Tenggara & Kulai

Reactions:

0 comments:

Post a Comment