Tuesday, 19 May 2015

NAK PETUA UNTUK AWET MUDA TAK ??

Salam Sejahtera


Kita sambung lagi perkongsian kita untuk kali nie.Terima kasih untuk anda yang sudi – sudi jenguk blog saya nie.




Kali nie saya nak kongsikan rahsia kekal awet muda hanya dengan Vitamin C semestinya keluaran Shaklee la..nak cerita sikit la pengalaman saya dulu – dulu, sebelum kahwin saya suka beli majalah wanita walaupun masa tu saya masih remaja tapi punya la minat tiap-tiap bulan mesti tak lupa nak beli. 


Ruangan yang paling saya suka sekali adalah bahagian produk2 kecantikan dan bahagian petua2 nak cantik. Bila baca ruangan produk kecantikan mula la simpan angan- angan nanti kalau ada duit nk cuba la produk nie.mesti best nie , kulit mesti cantik nie. tapi bila masuk ke ruangan petua pulak mula terpikir , lebih baik amal yang semula jadi lagi selamat dah jimat.


Sejak dari situ macam- macam petua la saya cuba, nak kuruskan badan la, nak lebatkan rambut, nak hilangkan parut jerawat, nak putihkan kulit la,semua saya cuba. Sehinggakan boleh buat satu buku tentang petua-petua yang saya kumpul. Kata orang kalau nak nampak kesannya kena lakukan berulang kali baru la hasilnya terserlah. Tapi saya tak kosisten hasilnya kurang la.


Tapi sekarang sejak terjebak dengan Shaklee baru la saya faham kenapa perlu kosisten , sebab untuk yang semulajadi mesti selalu ambil baru tidak balas pada tubuh kita berlaku dengan cepat. Dengan Shaklee semua jadi mudah. Kalau nak rasa awet muda mudah sangat hanya amalkan Vitamin C  bagi membantu melambatkan proses penuaan dah menambah lagi keanjalan pada kulit anda.


Seperti kita sedia maklum memang Vitamin C nie terbaik untuk membentuk kolagen yang boleh menghalang otot menjadi lembik. Manfaatnya untuk kulit memang tidak boleh disangkalkan lagi. Sebab tu kalau kita perhatikan terdapat rawatan kulit yang lebih mengunakan vitamin C untuk pulihkan kulit wajah dari pelbagai masalah. Contohnya macam masalah kulit berjerawat, berkedut, berparut , berminyak dan berjeragat.


Rahsia Vitamin C Shaklee yang kita semua kurang tahu adalah setiap tablet vitamin c mengandungi 7.5 hidangan sebiji buah termasuk kulitnya ( 500 mg ) dan pembebasan 1.5 vitamin C tersebut kedalam tubuh kita setiap jam. Dan dengan pengambilan 2 biji Vitamin C mampu kekal dalam plasma darah kita selama 24 jam. Ia juga memang Vitamin yang mudah larut air.


Yang nak sangat – sangat produk yang boleh anjalkan kembali kulit,serta yang mampu kekal awet muda walaupun yang dah berusia pun boleh menggunakan tanpa sebarang kerisauan kerana keluaran Shaklee terbukti berkesan , semulajadi telah dijalankan ujian yang berpuluh – puluh kali bagi mendapatkan hasil yang lebih untuk penguna yang telah menggunakannya

Apa manfaat utama yang menjadikan vitamin C rahsia kekal awet muda nie. 

Yang sedia maklum mampu membentuk kolagen secara semula jadi bagi membantu melambatkkan proses penuaan .Paling mudah kalau kolagen cukup kulit kita akan kembali tegang dan anjal semula tau. Selain itu kalau kita amalkan setiap hari hasilnya pembentukkan pigmen dapat dihalang dan jeragat pun dah muncul la pada wajah anda. Hebat kan.


Selain itu bukan untuk nak awet muda saja vitamin C nie malah untuk penjagaan kesihatan dalaman pun sangat bagus. Vitamin C jugak sangat membantu meningkatkan system imum badan melalui pembinaan sel darah merah yang sihat untuk penyerapan zat besi yang lebih baik . bantu sel darah putih bagi menentang bakteria dan kuman. Hasilnya kepada pengamal , badan akan lebih segar dan tidak mudah untuk demam dan selesema.Boleh jugak untuk kekalkan kolesterol yang sihat bagi keperluan tubuh badan anda.


Suka tau Vitamin C nie sampaikan dah jadi suppliment saya dan suami. Dan ramai custemer saya yang sukakannya. Setiap bulan ada sahaja yang topup Vitamin C. Kalau nak tahu, Jom saya kongsikan Testimoni Terbaik untuk anda.









 Bagi yang inginkan kesan perubahan yang lebih ketara saya amat galakkan anda dapatkan terus Set Kecantikan Kulit yang dipakejkan 3 vitamin sekaligus , Vitamin C , Vitamin E dan B Complex.Proses penyembuhan lebih cepat serta amat menjimatkan untuk pengunaan berbulan - bulan.




Sungguh teruja kan! Nak kekal awet muda mesti tahu apa cara yang selamat  dan semula jadi. Saya dah kongsi dah petua untuk anda yang nak lebih mudah dari usia sebenar. Pilihan ditangan anda untuk memilihnya. Tak salah mencuba dulu untuk lihat respon pada tubuh kita .Jika serasi terus amalkan secara kosisten adalah lebih baik.



DAPATKAN SEGERA HARI INI... HARGA JIMAT UNTUK PELANGGAN BERTUAH



Pertanyaan, konsultasi dan pesanan produk boleh hubungi saya di:

Hana Binti Kasim
♥ sms/whatsApp: 019-5434395


♥ Email : hanabard105@gmail.com






Reactions:

0 comments:

Post a Comment