Monday, 11 May 2015

Hanya Cuci Muka, Kulit Tetap Segar

Salam Sejahtera...

Jom nak kongsi- kongsi cerita sikit hari nie. Rasa best sangat dapat jadi penguna produk Shaklee nie..

Makin hari makin banyak perubahan yang sudah berjaya saya rasai sendiri. Dari produk untuk dalaman hinggalah ke produk penjagaan luaran

Kali nie pasal Pencuci muka pulak. Memang puas hati habis walaupun baru pertama kali guna. Sebelum nie asyik tukar- tukar Pencuci muka saja. Sebabnya satu,  tak da kesan sangat pada kulit.Sebab tu tak tetap satu brand. Tapi dengan brand Shaklee tak tukar lain dah.

Mula cuba tahun lepas dalam bulan 12, saja nak cuba sebab tengok pada feedback custemer yg dah cuba sangat puas hati .Saya kongsi dengan suami sebab nak tengok berapa lama boleh tahan. Tau lama mana saya guna, hanya bertahan 4 bulan sahaja.macam tak percaya saja. Jimat sangat.

Yang paling best sangat,  sejak guna Pencuci muka nie Memang perasan sangat kulit dah tak macam dulu. Berjerawat, kasar, dan yang paling teruknya berminyak. Tapi bila guna Pencuci nie semua settel terus. Tak berbedak keluar rumah pun tak risau dah. Kulit mantain segar dari pagi hingga petang.

Disini saya kongsikan sikit bagaimana rupa pencuci muka yang saya maksudkannya. Sangat jimat dan berkesan untuk anda yang pentingkan sesuatu yang berkualiti dan jimat penggunaannya.

Diselitkan sekali kebaikannya untuk penjagaan kulit wajah anda. Boleh lihat dah terlebih dahulu kandungan yang terdapat dalam Pencuci muka ini.




~ Kebaikan pencuci muka NutriWhite Shaklee

~ Gentle Deep Foaming Cleanser.

Apakah keistimewaan produk ini?
*Menjadikan kulit wajah kita segar dan bersih
*Rumpai laut menghilangkan kekotoran, membuang sel-sel mati dan menegangkan
*Alga Hijau menyahtoksin dan melembapkan
*Strawberi Begonia mencerahkan dan mengimbangi pigmen
* Memberi cucian lembut dan menyegarkan serta tidak menghakis atau mengelupas


~Kelebihan jika anda mencubanya.

*Rasa segar dan nyaman sebaik sahaja wajah ni dicuci dgn Nutriwhite Shaklee.
*Kulit pun rasa lembut dan licin.
*Yang paling penting pencuci muka *Nutriwhite Shaklee ni bebas dari bahan kimia dan sintetik berbahaya.
*Memang selamat untuk kulit muka kita.


Sambil- sambil tu apa kata anda lihat dulu Testimoni yang telah menggunakan Pencuci muka nie.




Kepada anda yang memang memilih sesuatu produk kerana jenama janganlah risau. Produk Nutriwhite Shaklee ini memang setanding dengan Estee Lauder dan SKII.


Bagi yang ingin dapatkanya. Boleh terus hubungi saya untuk dapatkan harga terbaik ğ tawaran Hebat dari Shaklee.




Pertanyaan, konsultasi dan pesanan produk boleh hubungi saya di:

Hana Binti Kasim
♥ sms/whatsApp: 019-5434395


♥ Email : hanabard105@gmail.com



Reactions:

0 comments:

Post a Comment